Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hei lurer på om noen her inne har gått på babymassasje kurs og evt. hvor man kan finne telefonnummer til det eller en oversikt? Setter stor pris på tilbakemedling. Har så lyst til å gå på dette med dattera mi,men finner ikke ut av hvor de arangerer slike kurs.
manian Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Pleier ofte å henge oversikt på helsestasjoner. Om ikke det gjør det, vet de sikkert hvor man kan henvende seg. Inntil du finner ut av det, kan du jo sjekke ut www.babytv.no der er det video om hvordan du kan gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Takk for svar. Spurte på helsestasjon da jeg var der sist, men helsesøster viste ikke om noen kurs i babymassasje. Er det noen her fra Skien/Porsgrunn som evt har telefon nummer til slike kurs eller vet hvor jeg kan henvende meg? Takk for svar
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Hmmm... Tror jeg så du skrev et innlegg om dette tidligere, men svarte ikke fordi jeg ikke bodde i Skien... Vi var på babymassasje i Sandefjord. Der var det en fysioterapeut som hadde det. Kanskje det er fysioterapeut som har det i Skien også??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå