Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Har dere erfaring med dette? Har kjøpt natusan babyolje..
Bea har snart 4 barn? Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Bruker stort sett seba med fra apoteket dette er en serie der min litt sarte hud tåler bra voksen serien, er stor fornøgd med merket til baby. Natusan er eg litt skeptis til siden det for noen år siden var en del tull med dei, med kva som var i....men har brukt dei og alltså
ஜBettyPஜ Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Brukder KUN Babyline og A-creme jeg! Superførnøyd! Babyline var en av merkene som kom best ut i test. Bruker bare zinksalve og babyolje, og A-creme da!
anneli84 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 jeg har både babyline og natusan.gikk ut fra forbrukerrådet sine tester. kjøpte den som var best i av hver type.
sweden ENDELIG mamma Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 jeg har kjøpt Sebamed på apoteke tror det skal være helt ok
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Her blir det innkjøp av Seba med-produkter. Var veldig fornøyd med dem til førstemann. Natusan har fått endel negativ kritikk på grunn av bruk av såkalte parabener i produktene, så det tør jeg ikke ta sjansen på til den lille...
Ladybug~N&E Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 lukter babyline godt? jeg har aco-produkter. anbefalt her og der. veldig milde og helt ufarlige men syns de lukter gulp!!!
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Kjøpte hele natusan serien og a krem:o)
"gullet" Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 sverger selv til SebaMed sine produkter, og A-krem.... har gode erfaringer.. så d blir d også på tredjemann her :-)
Frukten og To små Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 vi har kjøpt aponti, men har også hørt at ACO sine produkter også skal være veldig bra, disse får du kjøpt på apotek. Weleda er også et godt alternativ visstnok til de som liker helsekost sine prod. uansett prøv deg frem, ingen bebiser er like ;')
Gjest Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 hei du bør ikkj kjøpe produkter som inneholder parabener. for det tørker ut barnets hund. har alltid trodd at natusan sine produk var bra, innitil jeg bruke den selv( etter baby svømminga) og den tørker ut huden. før fikk en natusan produketer på sjukehuset, men nå får en ikke det lengre fordi det ikke er så bra for barnet. har brukt den som vi får på helse kost. weleda sine produkter, men også baby line sine produkter er bra. det trenger ikke å koste så all værden heller. men på sparkjøp har de billige baby line produkter.
Vetlemori Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 Vi skal kjøpe Babyline produktene. De kommer godt ut i alle testene og er svanemerket:-)
Adriansmor med tulla Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 babyline.....ikke kjøp natusan!!
Gunni_2 Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Kjøper Babyline sine produkter. De er uten parabenstoffer. Disse skal visst virke hormonforstyrrende på små barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå