Gå til innhold

Natusan,babyline eller andre merker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere erfaring med dette?

Har kjøpt natusan babyolje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker stort sett seba med fra apoteket

dette er en serie der min litt sarte hud tåler bra voksen serien, er stor fornøgd med merket til baby. Natusan er eg litt skeptis til siden det for noen år siden var en del tull med dei, med kva som var i....men har brukt dei og alltså

Skrevet

Brukder KUN Babyline og A-creme jeg! Superførnøyd! Babyline var en av merkene som kom best ut i test. Bruker bare zinksalve og babyolje, og A-creme da!

Skrevet

jeg har både babyline og natusan.gikk ut fra forbrukerrådet sine tester. kjøpte den som var best i av hver type.

Skrevet

jeg har kjøpt Sebamed på apoteke :) tror det skal være helt ok :)

Skrevet

Her blir det innkjøp av Seba med-produkter. Var veldig fornøyd med dem til førstemann. Natusan har fått endel negativ kritikk på grunn av bruk av såkalte parabener i produktene, så det tør jeg ikke ta sjansen på til den lille...

Skrevet

lukter babyline godt?

jeg har aco-produkter. anbefalt her og der. veldig milde og helt ufarlige men syns de lukter gulp!!!

Skrevet

Kjøpte hele natusan serien og a krem:o)

Skrevet

sverger selv til SebaMed sine produkter, og A-krem.... har gode erfaringer.. så d blir d også på tredjemann her :-)

Skrevet

vi har kjøpt aponti, men har også hørt at ACO sine produkter også skal være veldig bra, disse får du kjøpt på apotek.

Weleda er også et godt alternativ visstnok til de som liker helsekost sine prod.

uansett prøv deg frem, ingen bebiser er like ;')

Skrevet

hei

du bør ikkj kjøpe produkter som inneholder parabener. for det tørker ut barnets hund. har alltid trodd at natusan sine produk var bra, innitil jeg bruke den selv( etter baby svømminga) og den tørker ut huden. før fikk en natusan produketer på sjukehuset, men nå får en ikke det lengre fordi det ikke er så bra for barnet. har brukt den som vi får på helse kost. weleda sine produkter, men også baby line sine produkter er bra.

det trenger ikke å koste så all værden heller.

men på sparkjøp har de billige baby line produkter.

Skrevet

Vi skal kjøpe Babyline produktene. De kommer godt ut i alle testene og er svanemerket:-)

Skrevet

babyline.....ikke kjøp natusan!!

Skrevet

Kjøper Babyline sine produkter. De er uten parabenstoffer. Disse skal visst virke hormonforstyrrende på små barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...