Mamma til snuppene Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hvor har dere laget julekortet deres??????????
Mamma til snuppene Skrevet 7. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2007 Dytte!!!!!!!!!!! Synes det var så fint!!!!!
Kari-mor :) Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 dette lurer jeg også på. Har prøvd å "rope" på henne tidligere i kveld,men har ikke fått svar. Ser hun er her nå
Tommage♀♂ Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Er det meg du mener? Satser på det;) Jeg har laget det selv, i et bilderedigerinsprogram. Takk for komplimentet=)
Kari-mor :) Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 ja, det er superfint!!! Men kan jeg spørre om hva programmet heter?
Tommage♀♂ Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Microsoft Picture it! heter det, men du kan nok bruke andre også.
Kari-mor :) Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Tusen takk for svar! det er selvfølgelig et program jeg ikke har :(og det er sikkert veldig dyrt å kjøpe....
Tommage♀♂ Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Jeg vet ikke hva det koster, jeg stjal det av pappa. Men om du bruker f.eks photofiltre så kan du lage like fine kort. Mitt er enkelt, det blasse bildet er tatt med hvit vegg som bakgrunn og bare laget blasst. De andre er bare satt inn der og fått rammen på. Bjellen lånte jeg fra illums bolighus, og tekstet diktet jeg helt selv, hehe;)
Kari-mor :) Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Synes du er utrolig flink hvertfall. Er så artig med kort som man har laget selv!! Jeg får se hva jeg får til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå