Gå til innhold

Tom mage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mamma til snuppene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere laget julekortet deres??????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytte!!!!!!!!!!!

 

Synes det var så fint!!!!!

Skrevet

dette lurer jeg også på. Har prøvd å "rope" på henne tidligere i kveld,men har ikke fått svar. Ser hun er her nå :)

Skrevet

Er det meg du mener? Satser på det;)

Jeg har laget det selv, i et bilderedigerinsprogram. Takk for komplimentet=)

Skrevet

ja, det er superfint!!! Men kan jeg spørre om hva programmet heter?

Skrevet

Microsoft Picture it! heter det, men du kan nok bruke andre også.

Skrevet

Tusen takk for svar! det er selvfølgelig et program jeg ikke har :(og det er sikkert veldig dyrt å kjøpe....

Skrevet

Jeg vet ikke hva det koster, jeg stjal det av pappa. Men om du bruker f.eks photofiltre så kan du lage like fine kort. Mitt er enkelt, det blasse bildet er tatt med hvit vegg som bakgrunn og bare laget blasst. De andre er bare satt inn der og fått rammen på. Bjellen lånte jeg fra illums bolighus, og tekstet diktet jeg helt selv, hehe;)

Skrevet

Synes du er utrolig flink hvertfall. Er så artig med kort som man har laget selv!! Jeg får se hva jeg får til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...