Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Bytter jobb nå.. hvordan blir det med hans permisjon og penger da? Har han da "rett" på noe? Han har en oppsigelsestid på 3mnd, så da blir han evt å bytte rett før min termin.
m vestfold Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg tror ikke dette har noe å si for permisjonen hans, men hør med NAV så slipper dere å lure.
kokosyklus Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Vi har samme spm. Ringte NAv og fikk ei sur kjerring på tråden etter 10 min i tlf kø. Hun kunne ikke svare på noe og gav bare drittkommentarer. Heia oslo kommune!
HeidiMamma Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Trodde det var det samme for pappaen, at han må ha jobbet minst 6 av de siste 10 mnd for å få rett til pappapermisjon. Og pengene regnes vel ut av snittet på de siste mnd. lønn. Det er ikke sånn at han må jobbe en viss tid på den arbeidsplassen eller noe, det er jeg ganske sikker på. De første 2 ukene etter fødsel har han krav på fri, men det er opp til arbeidsplassen om han får betalt i de ukene.Det står en del på nav.no, les der og se om dere blir klokere! Lykke til:)
kokosyklus Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Takk HeidiMamma. Har lest meg blå på de sidene, er allikevel noen ubesvarte spm. Men må vel sikkert bare lete enda bedre der inne. ikke akuratt tålmodig med skjemaer og nettsider:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå