Gå til innhold

Neeeeei........

Prinsesse juli08 *FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt to svak positive tester, i går og i dag. Ikm i morgen, har gått rundt å trodd at jeg er gravid, men var på do nå og da ser jeg at det kommer brun utflod på papiret!! Nå kommer vel tanta da.... Skal aldri mer bruke tester fra billigtester! Nå er jeg superskuffa!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å nei!! håper det bare er litt brun utflod, og at du egentlig er gravid! søren heller, da skal jeg ta en ordentlig test i mogen, for jeg har også hatt to svakt positive tester fra billige tester..

håper det går greit for deg og at det allikevel er en liten spire der!

Skrevet

nei, søren heller. nå tok jeg også en annen test, og den var ikke akkurat veldig positiv.. har ikm i dag, så jeg får vente noen dager før jeg evt tar en ny test. hvordan har det gått med deg?

Skrevet

hei, sterk positiv CB i dag, og mye mindre utflod, så håper jo at det bare er restene etter ei festeblødning som kommer.... hadde sen el denne måneden... er 11 dpo i dag, så er jo ikke så usannsynelig at det er derfor jeg har brun utflod...

Krysser fingrene for at du også får positiv "ordentlig" test... hvis du har to svake andre tester, så må det jo bety at du har hcg i kroppen.... Lykke til!

Skrevet

Grattis så arti at d gikk bra...

Skrevet

tror jeg skal kjøpe en CB test i dag og ta den om et par dager.. når jeg leste av den andre fra quick respons etter 15 minutter var det hvertfall to streker der. Ja, jeg VET at man ikke skal lese av etter mer enn 5 minutter, men jeg har hatt negative tester før, og de har aldri vist to streker selv om det har gått flere timer, så det gir meg jo et lite håp. kjenner det murrer litt i magen også..

med førstemann tok jeg test først 3 dager over ikm, og da var testen bare svakt positiv, så jeg satser på at det viser odentlig positivt over helga! håpe håpe..

Skrevet

Jeg tror du er gravid.... synes det er så rart at en negativ test kan bli positiv etter noen minutter.... har aldri opplevd det før. Ikke annet en skyggestreker uten farge på.... Blir veldig spennende å se når du tester på nytt! Vi får håpe at spirene klamrer seg fast og at vi kan snakkes på 1.tri snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...