Gå til innhold

Festeeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser festeblødning ut, når ca får en det?

Vet at ikke alle får det, men er det noen som har erfaring med det?

Hadde vært supert med svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en liten blødning du får noen dager før ikm...

Jeg trodde jeg hadde det igår, men er nok TR som har kommet. Har du hatt en blødning?

Skrevet

Hei,

det er vel litt forskjellig tror jeg. Når jeg ble gravid sist blødde jeg en hel dag noen dager før IKM (såpass at jeg brukte tampong). Jeg trodde det var TR men testen på IKMdagen og var da gravid. Resultatet er ei nydelig jente som sover godt i senga si nå :-)

Skrevet

Er det sant!? Blødde du så mye? Jeg har brukt bind idag.. men det er absolutt ikke fullt... TR kommer liksom ikke skikkelig!

Varte det bare en dag? hadde du noe spotting før eller etter?

Skrevet

ja faktisk, begynte på morgenen og varte hele dagen. Var jo såpass mye at jeg sa til sambo at det nok ikke var noen baby den mnd heller.... hadde jo ingen symptomer heller så ble veldig overraska når testen viste +tegnet. Hadde ikke noe før og tror jeg ikke hadde noe senere heller. Dette var en fredag og jeg hadde IKM onsdagen etter (og det var da jeg testet og fikk positivt resultat)

Skrevet

hmmm... jeg fikk en dråpe blod i trusa mandag (ferskt blod), igår kom litt brunt blod, idag litt mer brunt blod.. Venter ikke mens før på lørdag... Bruker å blø mye allerede de første dagene under TR... Så det er litt merkelig. Men jeg tror det er litt mye for en festeblødning.

Skrevet

Jeg skal igang med ifv, og begynner med spray i morra, men i dag hadde jeg brunaktig utflod, og det pleier jeg ikke å ha. Jeg har pcos og har ikke regelmessig mens..

Jeg tror egentlig ike at det er en festeblødning jeg har, for tror nesten ikke jeg kan bli gravid uten hjelp, men det kan jo skje :) men jeg begynnte å lure litt, så jeg bare lurte på hva andres erfaring var =)

Jeg skal ta en test i morra tidlig for å være helt sikker da =)

Tusen takk for mange svar forresten =)

Skrevet

Men viss det var en festeblødning idag, så får du ikke positiv test før om noen dager :)

Skrevet

Jeg vet det, men jeg tenkte jeg skulle teste for sikkerhets skyld uansett bare for å ha sjekka det før jeg starter. Tenkte kanskje å teste om en ukes tid eller noe oxo... =)

Jaja...vi lever jo med et lite håp hver mnd ;) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...