Tommage♀♂ Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg har nesten bare kjøpt på billigbutikker som Europris, Nille, Spareland osv... Men nå har vi kjøpt oss hus, og jeg vil kjøpe pynt som varer og som er "fin". Hvor bør jeg gå? Helst ikke sånne nipsfigurer til tusenlappen da, hehe=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg bruker å kjøpe julepynt i romjula, da er det halv pris på alt og så har jeg masse fint til neste jul.
*Magic* Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Har handlet en del julepynt på Åhlens tidligere. De pleier å ha mye fint:)
Stor_smil Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Hmm.. har aaaaaltfor mye liggende, så jeg kommer nok bare til å supplere med noen fine blomster og nye duker ) Har mye fra IKEA, Kid, Jysk.. også tror jeg kanskje jeg må handle inn litt nytt og BILLIG fra styvis ) Kanskje jeg stikker innom panduro og kjøper sånne Tilda dukker som man lager selv, de er kjeeeempesøte )
Silker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Galtung pleier jeg og kjøpe på. Vet ikke om det er en kjede som finnes i hele Norge jeg... Men de har iallefall masse fint!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg glemt å si hvor jeg kjøper... Plantasjen, Skeidar, Bohus o.l
LadyLuck & Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 vi har kjøpt mye på ikea. Helt ok julepynt i blått og hvitt. (blir den ikke att ned i tide kaller vi det "vinterpynt") kommer til å bruke den nå på 4året (klassisk pynt, ikke sånn nymotens dilldall)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Vi kjøpte en del på Til Bords i fjor, Stenige Slott. Syns det er så fint.. Koster en del syns jeg, men kjøpte noe i romjula på halvpris. Pynt til treet koster vel rundt 100-lappen.
bente69;) Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Har de siste åra kjøpt endel jule pynt fra Holmgaard og Georg Jensen. Har kjøpt adventsstaker, julekuler, juletre stjerne og mer til. Noen av tinga er kjøpt på Til Bords butikk og noe hos gulsmeden. Ja, det koster fort litt, men oppigjennom åra har vi hatt sååå mye dritt.. Så nå har jeg bestemt meg for å kjøpe noe ordentlig istedet:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Fikk sparkjøpreklame i dag, og der var det faktisk mye fint. Jeg kommer til å kjøpe litt der i år. Fin julepynt kan jeg glatt kjøpe på billigbutikker. Det er jo ikke sånn at det blir brukt så mye at det må ha god kvalitet for å vare )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå