Gå til innhold

Spiser jenta mi unormalt LITE? 13mnd.


Anbefalte innlegg

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Frokost: 1skål m/grøt + 1 banan

Lunsj: 1 skive

middag: av og til ett halvt glass middag eller litt hjemmelagt middag

Kvelds: 1 skål m/grøt

 

synes dette er veldig lite jeg..men hun vil jo ikke spise mer!!

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da bra dette?!

Jeg syns det høres helt greit ut slik du skriver det her.Tenk på at hun har mindre plass i maven enn en voksen så det som virker lite for oss,kan være ganske mye for et lite barn:).

I tillegg til dette drikker hun vel litt også?

 

Tror ikke du behøver bekymre deg,alle barn er forskjellige og har forskjellig appetitt.

 

Mvh

Skrevet

Min på snart ni måneder spiser det samme. Tror nok hun får nok næring av det.

Skrevet

Jenta mi på 15 mnd. spiser ikke så mye mer. Går i rykk og napp. Tror det er ganske vanlig mye jeg

Skrevet

Datteren min som nå er 4,5 år gammel hadde en laaang periode i den alderen hvor hun bare spiste en brødskive og 2-3 skjeer med middagsmat i løpet av hele dagen. Og iflg legene var ikke dette noe problem så lenge hun vokste og trivdes. De har perioder i livet hvor de ikke spiser så mye. Syns d høres ut som din lille spiser mer enn nok jeg. Er nok ikke noe å bekymre seg over. De små sulter seg aldri..de spiser når de er sultne nok.

Skrevet

Hei

Min Julie på 13 mnd spiser mindre enn dette... Har en liten porsjon grøt til frokost, en halv skive til lunch, et middagsglass til middag, med litt fruktpure til dessert, og grøt igjen til kvelds.... Hun får 2 flasker med melk i tillegg til dette i løpet av dagen... Har prøvd alt mulig for å få i henne mer, men hun vil ikke ha. Har bare fått beskjed om å ikke stresse noe med det. Så lykke til.

Skrevet

Er mer enn jenta mi på 12 mnd spiser. Er sikkert akkurart nok for henne:))

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Åååå godt og høre:-)))

Jeg synes det er så lite...men hun er veldig aktiv, har liksom ikke tid å spise heller:-)

 

Hun er ikke noen stor 1åring..men jeg synes hun ser akkurat passe ut da...

 

Ja, hun drikker mye vann..det elsker hun:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...