Gå til innhold

Dere med lange bein - Mammabukser på P.O.P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare dele min lykke med dere, etter å ha trålet butikkene for mammaklær og rast i frustrasjon over at ikke det finnes bukser som er lange nok i beina for mine 178 cm.

I kristiansand var Polarn O. Pyret det eneste stedet jeg fant bukser som var lange nok i beina til meg.

Hurra!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, har polarn også lange bukser? Hvordan er strikken i de, hvor sitter den?

ToWear har en bukse med ekstra lengde i bena, det er den eneste buksa jeg har funnet som jeg ikke har måttet bruke som capribukse! ;-) Er 178 jeg også, praktisk å være lang de aller fleste gangene, men ikke når man er på buksekjøp! :-)

Skrevet

Hvor får man ToWear ?

P.O.P har bukser både med kort, litt kraftig strikk i livet, og med strikk/stoff som går godt oppover magen. Jeg kjøpte en med kort strikk, og den går ned i en skrå foran på magen. Lurt når magen vokser. Vanskelig å forklare, du må ta deg en titt.

Fant og en herlig kosebukse i fin kvalitet, lang og god i beina, og sitter som støpt i livet. Fornøyd:-))

Skrevet

Ellos har også bukser som er lange i bena. Jeg er også 178 cm og fikk mamma bukser fra ellos i dag. Begge buksene jeg bestilte hadde ben innerlengde på 86 cm , mener jeg og huske .

Skrevet

Jøss...

Jeg er like lang som deg, og H&M buksene passer kjempefint i lengden. Men nå kan vi ha veldig ulik lengde på beina ;o)

Skrevet

P:O.P sine bukser med lang strikk over magen er kjempefine. Men nå er jeg "bare" 171cm jeg da, så jeg må lage en liten brett nederst. Har to olabukser derifra som ikke rekker innom klesskapet før de skal brukes igjenn..:)

Skrevet

Takk for tips!

Dit skal jeg i morgen, altså.

Er sorg og bitterhet hver morgen nå fordi jeg aldri finner noe å ha på før jeg skal på jobb. På tide å kjøpe noe med plass da, gitt.

Noen som husker prisen på buksene, slik at jeg kan forberede konto på uttak? :)

Skrevet

Å, så fint!! Jeg er 179 og laaange bein, så dette har plaget meg litt. Har kasta ett blikk på buksene på HM og bare vet at de ikke passer.

Men hvordan er det å bestille på nettet, får man byttet om det er helt feil størrelse? Jeg vipper mellom to størrelser og bruker forskjellig avhengig av merke/butikk... Synes det er så vanskelig!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ Tusen takk! Jeg med mine 180cm trodde jeg måtte gå med buksene oppi støvlettene helt fram til juni! Har ikke funnet noen som er lange nok i bena enda!

Dere er noen engler!

Skrevet

Jo, man får byttet på bettet.

Det er fint å handle på nettet hvis man ikke har det helt store utvalget i butikkene - men det er vanskelig med bukser, syns jeg!

Det er ikke lett å vite hvordan de sitter, osv, og det blir jo kjedelig å returnere opptil flere ganger, hehe.

- Jeg vet jo at jeg ikke burde være så kravstor til graviditetsklær, da, men..........:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...