-Lin Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Ja ) Det er derfor jeg er her. Jeg begynte på Ass.befruktningsidene, gikk over til BIM og videre hit ))) Nå er snuppa nettopp fyllt 3 år. Det var på forsøk 2. Første forsøk gikk ikke bra. Ved 2. forsøk ble det satt inn 2 egg og ett ble sittende )))
♥ DAME Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Ååå, så fint å høre -Lin Er det ikke slutt på å sette inn 2 egg nå? Syns jeg hørte/leste det en plass Jeg vil gjerne sette inn 2 egg, er ikke redd for tvillinger egentlig ) Må si gratulerer til deg, selv om det er en stund siden du fikk )
phi1998/phi2004/phi2006 Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Ja, 2 ganger ikke ivf da men ICSI. En gutt i 1998 og 1 gutt i 2004. Begge gangene ble det satt inn 2 egg. Men vi vi hadde prøvt i 12 år før førstemann. Men vi har også en gutt født i 2006, han kom bare helt av seg selv. En ordentlig overraskelse etter at vi har vært gift i 21 år.
-Lin Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Ja, er det ikke fint! Det er en orntlig solskinnshistorie faktisk! Takk for gratulasjoner ))) De mener vel nå at det ikke er mer sansynlighet for klaff med å sette inn flere egg. De ser så godt på eggene om de er gode eller ikke. Og så er det større risiko for komplikasjoner ved flerling svangerskap og fødsler sa de til oss da vi ba om å få inn to ved første forsøk. Ved forsøk to spurte jeg om ikke jeg kunne vær så snill å få to fordi jeg følte sjangsen var større da. Jeg fikk det, men de sa at det var et prima egg, og et som ikke var så bra. Jeg ba dem fryse ned de andre eggene, men de var så dårlige at de var ikke noe å ta vare på sa de ( Nå håper jeg på at vi skal klare å lage søsken selv, men det ser ikke ut til å klaffe. Klokken min tikker... Men kroppen min tåler ikke flere IVF behandlinger, så det må bli hjemmelaget eller ingen. Holder du på med IVF nå? Har du barn fra før? Masse lykke til! Det er en fantastisk spennende måte å lage barn på )
♥ DAME Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 Heisann Jeg sitter på ventliste. Men legen på sykehuset sa jeg ble nok gravid på nyåret Hørtes nesten ut så han lovet meg det, hmm Jeg har ingen barn fra før, ikke sambo heller. Så vi leeeengter veldig nå. Jeg er jo allerede blitt 37 år, sambo 35. Skjønner ikke hvorfor tiden skal gå så fort plutselig.... Tusen takk for lykkeønsker -Lin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå