Kanutten & småen + Lucia Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Aner ikke hvordan sko vi skal kjøpe til han... Vintersko altså. Håper noen har tips.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 jeg har de coop friends skoene, men ikke prøvd ennå. Ellers er det tilbud på sorel på g-sport el super-g. Hvis du ikke ofte er i oslo, vil jeg anbefale agnar hagen sko i bogstadveien. Litt dyrt tror jeg, men de er virkelig gode på barn og sko der!!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Vi bor i Oslo, jeg bare mente sånn temp.messig. Men takk for tips. Det er så vanskelig med sko...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 hehe, misforsto litt:-) ja syns det er veldig vanskelig, er spent på hvordan de friends-skoene er.
Hipp*hipp*hurra<3 Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Vi har kjøpt Ecco Goretex (husker ikke hva modellen heter) med borrelås og litt høyt skaft. Er veldig fornøyde. Lette og gode sko. Koster ca 650 kr. Virker som den lille er fornøyd også, går så lett og greit med de på.
Kahbean Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Kan han å gå? Hvis ikke eller hvis han prøver å lære seg så anbefaller jeg Stonz sko. De er herlig til småbarn, god og varm! Kan bestilles på www.stonz.ca
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 Han går ikke, men må nok ha sko. Men syns så mange er så tunge og klumpete..
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 8. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2007 Noen flere tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå