♥ DAME Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Da har jeg endelig noe å se frem til. OG jeg slapper mere av nå også, så kanskje jeg blir gravid på vanlig måte istedet, hihi. Hadde jo vært det beste Andre som holder på med IVF ??
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg skal også ha forsøk etter nytt år. Uttak og innsetting i uke 2. Enig med deg i at det greieste hadde vært å klart det på egen hånd,men jommen greit det finnes et alternativ )
skifer Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg skal og igang med ivf,eller mest sannsynlig icsi siden det gutta som er problemet... iløpet av des/jan Lykke til Klem Skifer
♥ DAME Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 Stort lykke til til oss vilsågjerne og skifer )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Hei gjen Askepott ) Hvilken klinikk tilhører du ? Klem fra
♥ DAME Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 Heisann Jeg skal til Haukeland eller kvinneklinikken i Bergen. Vet faktisk ikke helt. Legen sendte søknad for 3 dager siden. Gleder meg ekstra mye til å gå til postkassen hver dag nå ja ) Håper jeg egentlig får time før jul men det første "møtet" blir jo bare en samtale, deretter IVF )) Klem fra
purple Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Hei. Jeg har vært i ivf karusellen en stund. Ble gravid på fryseforsøk men fødte for tidlig i uke 22(sept) pga bakterier som ble til infeksjon. Jeg skal starte på nytt igjen i januar.Tiden går fort nå som det er jul o.l i mellomtiden. Håper jeg blir gravid igjen da så slipper jeg flere forsøk. Det kjennes på kroppen dette gamet. Er desuten 38 år nå så det haster å få ut eggene mine og håper å få ut ca samme anntall egg som sist. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå