MiPE Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Noen som har barn som har reagert på NURTRAMIGEN (morsmelkerstatning). MIn sånn på 5,5 mnd har melkeintolleranse, og vi begynte med Nurtamigen i dag, men det virker som om det ikke falt helt i smak, spyttet det ut igjen. Han har ikke kastet opp eller fått utslett så jeg har tenkt å prøve igjen.
Stor_smil Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Nutramigen ville ikke min ha heller, da vi mistenkte melkeintoleranse. Den smaker forferdelig. Smak selv ) Den er litt beisk i smaken, i fohold til mm og annen mme (nan osv). Finnes det andre alternativer??
Tomine is my star Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Jenta mi tålte ikke den..hun kastet opp av nutramigen,skjønte det etter 2 dager..førstegangs og null peiling på småtroll.. De gav henne det på sykehuset også.. Huff...var noen harde dager i starten.. :/
## lille blomst ## Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Min likte heller ikke nutramigen. Han fikk prosobee da han ble 1 år og drakk denne, men den inneholder soya som noen barn kan reagere på. Min sønn hadde meleproteinallergi. Prosobee smaker ikke så godt den heller, men han drakk den. Helst kald etterhvert. Nå skal det sies at det var tøffe tider når han ikke vill ha nutramigen. Det ble mye pupp og vanskelig for meg og komme meg ut en liten tur, for han tok ikke flaske. Jeg hadde også store sår på brystene. Ønsker deg lykke til og håper din venner seg på den. Klem.
MiPE Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 Takk for svar. Har lest en del gamle innlegg her også. Virker som om det er en del som ikke liker Nutramigen, og at noen også ikke tåler den. Vel.. skal pumpe meg nå, ammer ganske mye så det er ikke så mye til overs.. så skal jeg ha det på flaske og se om han drikker flaske da. Det var nemlig første gang med flaske i dag også, så han er ikke vant med verken flasken eller innholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå