lillegull:) Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 flere som har handledilla til de små??.. handler til mini hele tiden jeg.. alt fra klær til tepper og masse rart jeg sikkert ikke trenger engang.. har masse dynetrekk til vogna og senga.. mange flere enn nødvendig fordi jeg synes de var søte.. hehe.. og ikke nok med det men kjøpte til og med ny vogn.. hadde kjøpt en fin vogn av noen i fam, som hadde brukt den lite, kombivogn, men ble liksom aldri helt fornøyd så kjøpte ny istedet.. huff, blir litt oppgitt over meg selv nå kjenner jeg.. men er jo så gøy å handle til de små..
Lillegullet130707 Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hihi, har det akkurat likt, kjøper og kjøper! MEN - før kjøpte jeg mye til meg selv, nå gjør jeg ikke det lenger...
lillegull:) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 samme her:) finner aldri noe til meg selv lenger, og det frister ikke heller:)
Lillegullet130707 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Har du handlet ting du angrer på...? Jeg skal prøve å kjøpe mindre klær fremover. Trenger mange bodyer og pysjer, men ikke så mange bukser, kjoler og skjørt. Underdelene blir jo ikke så fort møkkete... Man lærer etterhvert. Hvor gammel er ungen din? Jenta mi er 4 mnd snart.
lillegull:) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 gutten mi ner snart 3 mnd:) nei, angrer vel egentlig ikke på noe, annet enn at vi kjøpte den første vogna brukt og at jeg egentlig ikke var heeelt fornøyd..hehe.. teit å måtte kjøpe to vogner liksom. men den nye elsker jeg.. mye større. ellers så har jeg funnet ut at det lønner seg å ikke kjøpe så masse i de minste strl. gutten min bruker for det meste 62 allerede, noe i 56 da.. er jo så forskjell på strl:) jeg har alt for mange bodyer som lappen sitter på fordi vi bruker mye hele dresser på han. synes det er så søtt..hihi. men nå er det snart jul, så vi får heller ønske oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå