PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg husker jeg testet i søndag i uke 42, for jeg syns jeg hadde gått så lenge uten TR. Husker at jeg stressa av gårde på søndagen for å kjøpe test....... Kjøpte 2, tok en samme kveld, og så en på morgenen på mandagen etter. Og det er nå snart 43 uker siden. Og jeg har fortsatt ikke fått TR!!!!!!!!!! Og jeg tester bare negativt. Hvor lenge skal jeg gå sånn? Har tenkt jeg burde oppsøke lege, men jeg blir så usikker på når jeg hadde TR sist. Og så tenker jeg, at jeg skal vente til ennå en helg har gått, for det kan jo hende jeg hadde TR i Uke 41, men jeg hadde ikke det, for jeg husker jo hva jeg gjorde den helgen. Og jeg hadde det ikke helgen før (tror jeg), men tror siste gang var i Uke 38. Og jeg har hatt syklus på 28 dager i 20 år nå....... Jeg skal kanskje vente til over denne helgen også, og om TR ikke kommer nå heller, så bør jeg kanskje kontakte lege? Jeg tester bare negativt hele tiden.............. :-( Måtte bare skrive litt frustrasjon ut..... (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå