tett og nett Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Vi står fast.. klare ikkje å bestæmme åss før ka vi ska ha te middag.... vi vil ikkje ha sånn typisk bryllups middag.. Vi hadde løst å ha taco men mødrene våres satt foten ned.. Kom me tips plis..
Northernlights Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Ha taco som nattmat! Og en "finere rett" til middag. Dere finner sikkert noe dere begge to blir enige om, og som er mere festmat.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Taco????? Hjelpe meg.... Hva med tapas? Har hørt noen servere det i bryllup, men gjestene satt da sultne tilbake. Det er ofte det beste som går først - så ved tapas bør man ha myyye mat. Ellers er jo oksestek en slager. Fisk,kylling...
Dronningen! Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Tapas Indisk mat med mange forskjellige sauser og nanbrød Fyldig fiskesuppe Koldtbord Skal dere ha mange gjester?
meg & to små vampyrer Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Dere vil ha noe utradisjonelt? Slår meg på tapas som bra forslag. Eller en stek med gode, men ikke tradisjonelle krydder. F.eks er lammestek med honning og sennep som mariande veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå