Babyfacepsycho Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hva var det for telefon? Jeg har en ganske lik historie. Bare att jeg har klart og overtale telenor til og sende meg ny telefon. Dem skulle sende den idag.. Håper på og få den før helgen jeg da. Men hvilken modell var det? Begynte og lure fært på nå om det kan være noe feil fra fabrikken her alltså... For min telefon var 5 mnd gammel bare og har ikke blitt utsatt for vann. =)
Libido- Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Det er en SonyEricson z310i. Har to naboer om har samme telefonen, med samme problemene. Steike du er flink, åssen fikk du til det? =)
Babyfacepsycho Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 He he. Sambo som har kjeften på rette stedet da. =) Den jeg hadde var z610i. Men det er jo omtrent det samme det. Sikkert mye av delene inni telefonen som er de samme. Men hadde du problemer med det fra du kjøpte den att folk ikke hørte deg/du ikke hørte dem? Og var det bare på grunn av det du leverte den inn? Sånn var det for meg. Og dem mente plutselig at den var fuktskadet og bestemte seg for og skrote den.
Libido- Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Ja var slik fra starten. Jeg sa fra for sent, etter de 3 ukene. og ja, var derfor jeg leverte den inn.
Babyfacepsycho Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 Ok. Det må jo nesten være fabrikkasjons feil synes jeg det høres ut som. Jeg får jo ny telefon nå (eller må ut med 199 kroner og forlenge bindnings tiden med ett nytt år fra nå. Det vill si 5 nye mnd. Men heller det enn og betale for og kjøpe en ny selv) Men hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt telenor og prøvd og kreve noe av dem.
Libido- Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 jeg har prøvd met utallige mailer. Skal nekte å forlenge abonementet neste gang de ringer, så får jeg høre hva de sier da.
Babyfacepsycho Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 Ok. Sambo sa så fint til dem att hvis ikke dem var intressert i og gjøre noe med saken så skulle jeg gå og kjøpe en ny telefon med netcom eller tele2 abonnement. Da ble det fart på dem. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå