Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg fikk mitt første barn i des. 2003 og til henne hadde jeg en lammeskinnpose i vogna fra Teutonia- orginal. Noen som vet om de kan vaskes i maskinen. Renseriet her i byen har sluttet å ta i mot slike poser.
Vibe80 Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Tror jeg ville vært veldig forsiktig med vaskemaskin, heller prøvd for hånd først? Skinnet kan bli hardt om det blir vått og deretter sprekke. Hadde min pose på renseri (har vært renset før) og den tålte det ikke, sprakk i skinnet der hvor den var hardnet.
Erisa* Skrevet 11. november 2007 #3 Skrevet 11. november 2007 Jeg har en sånn pose, og fått beskjed om å vakse den med sånn ullshampo (du får kjøpt det på babyutstyrsbutikker), ikke i maskin men for hånd, tror jeg. Spør på butikken der du kjøpte den!
Smellt P. Tjukka Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Jeg har nettopp vsket en saueskinnspose fra 2004 i maskin med spesial shampo ! 30 grader håndvask proram... ble kjempefin ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå