♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Har ei mammabuske i dongeri som jeg kjøpte da jeg skulle ha lillegull for 3 år siden. Brukte den nesten ikke den gang for den gled bare ned. Hadde selvfølgelig glemt ut det problemet. Hvor finner jeg tøffe busker som ikke sklir ned?
Ladybug~N&E Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 jeg liker veldig godt de man får på h&m. de falt ikke av meg ihvertfall;) både dongeri og lin,
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Leste overskriften og måtte klikke meg inn for jeg ble nysjerrig på hva mammabusker var.... Du kan jo klikke på mammaklær oppe her og se på mange ulike netthandlere som selger bukser.
MamiMaribel Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Det finnes jo mammabukser med glidelås i sidene. De er høye i livet og sitter som støpt. Hvis du har en spesialisert mammabutikk hvor du bor, ville jeg gått og kikket der. Eller ta deg en titt på nettet. Jeg hadde også problemet med at dongeribuksene falt av meg forrige gang, spesielt når jeg ble litt stor....Skikkelig irriterende:-) Den buksa jeg har kjøpt nå på P.O.P sitter godt foreløpig, men nå er jeg bare fem mnd på vei, da:-)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 Hehe :-) Mammabusker, så ikke det før nå jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå