Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Har vært så tørst i det siste, tiltross for at jeg er blandt de som normalt drikker veldig mye vann. Noen andre som opplever det samme? Kan det være tegn på svangerskapsdiabetes?? Er i uke 33.
Birthen Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg og er veldig tørst. Men så tisser jeg jo hele dagen også....
majsenna™ Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Det kan være, men da må det settes i sammenheng med høyt blodtrykk osv.. Jeg er selv veldig tørst og må stå opp flere ganger om natten for å ta meg et glass vann. Men ettersom bl.trykket mitt er lavt og fint bekymrer jeg meg ikke. Ta det opp med jordmor/lege på neste kontroll!!
Jentebaby Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 jeg er også veldig tørst for tiden. Er nå i uke 35 og kan drikke 1 liter saft før jeg går på jobb om morgenen. Forstår det ikke helt, men ingenting som hjelper mot tørsten heller.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Godt å høre. Blodtrykket mitt var helt normalt da jeg var på kontroll for to dager siden. Takk! )
Nyttårsgull i den store magen Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 jeg er og sykt tørst, sa til jordmor at jeg lett drakk en halv liter til et måltid, og at det ble endel liter i løp av dagen. da sa hun at jeg tilhørte de heldige og at det bare var å drikke. tenk hvor godt vi får renset systemene i kroppen, å så slipper vi kansje hemoride plager og kroppen føles bra, dette forutsetter selvsagt at en drikker vann og andre sunne alternativer!!! er i uke 33 selv og har hatt et litt høyt blodtrykk, som hadde stabilisert seg sist uke. tror ikke du trenger å bekymre deg om diabetes å slikt...
HoneyBee <3 Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Dikker mye vann jeg og. Er litt slitsomt når man fra før av renner på do HELE dagen Må ha en vannflaske på nattbordet jeg
KristineH79 Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Jepp er kjempetørst for tiden, spess om kvelden drikker masse vann, flaske på flaske...
amy_de Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 JA! kjempetørst. Og det er bare vann som gjelder. Drikker jeg f.eks melk eller juice må jag drikke vann etterpå for å slukke tørsten. Etter sex er det helt ekstremt. Mannen min må løpe på kjøkkenet og hente vann nesten før vi er ferdig stakkars. Da føler jeg at jeg er så tørst at jeg nesten ikke får puste... hehehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå