Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Det renner konstant.. Å lukter døden.. ÆSJ. Flere i samme båt?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Kan vaere slimproppen som gaar. Fikk vite paa svangerskapskurs at den ikke alltid kommer ut i en stor klump. Tror imidlertid ikke det skal lukte, ville sjekket dette opp hvis jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 har mye utflod selv, sånn gul aktig, blitt avhengig av truse innlegg, håper dette går over etter fødslen altså. men tror ikke det lukter så nå, lukter det hos deg ,så kan du ha sopp, smør litt med canesten, utfloden blir nok ,men soppen og lukten forsvinner, håper dette hjalp litt da:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Hadde også masse utflod, og så begynte det å svi der nede etterhvert. Tok en pille canesten og smurte på med kremen som fulgte med før jeg la meg til å sove, og soppen ble borte. Utfloden ble også mindre etterpå (men husk innføringshylsen skal ikke brukes av gravide!)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg tror IKKE du har sopp. Utflod som følge av sopp er luktfri. Slimproppen lukter heller ikke noe. Jeg ville tatt meg en tur til legen sånn for sikkerhets skyld!
Highfly Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Ja, helt utrolig!!! Tørr som bare det i munnen og drikker konstant, men nedentil er det værste flommen. Avhengig av truseinnlegg og så irriterende. Håper også det bedrer seg etter fødsel. Lukter forresten av mitt også, men faktisk tror jeg det er fordi jeg har bedre luktesans. Sambo klager i alle fall ikke, haha =)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 hei jeg har hatt noe før som heter noe sånt som ettelleranna vaginose, det lokta noe helt sinnsykt, kunne kjenne lukta gjennom klærne lukta som råtten fisk sies det er ett kjennetegn. er bare at det er forstyrrerlser der nede akkurat som med sopp men må ha annen medesin, du får dra til legen og sjekke så finner de fort ut av det. er det det blir det ikke borte av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå