Gå til innhold

Sambo spurte om det var greit at han ikke vart med på UL neste uke =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga at det vart så stress å komme hjem fra jobb bare for en dag (har 5 timer å kjøre)

Vi skal til ultralyd på tirsdag. Sambo må da komme hjem mandag kveld og reise igjen tirsdag etter UL. Han spurte om han heller kunne få komme onsdag, slik at han kunne bli hjemme til mandag igjen. Er litt skuffa nå, han viste om det lenge. Er 18 + 6 på tirsdag, så det er ikke så godt å få det utsatt lenger heller =(

Alternativet er å spørre om mamma vil bli med (noe jeg vet hun gjerne vil). Men det blir uansett ikke det samme. Hva om det skulle være noe galt?

Uff! Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe å gjøre da? Sånn egentlig?

Skjønner at det er kjipt altså, men hvis han ikke "vil" så kan du jo ikke tvinge ham. :-(

Skrevet

Jeg skjønner at han fruer seg til kjøreturen... Men samtidig så burde den kjøreturen vært verdt det å få se den lille krabaten inni der :)

Jeg hadde blitt kjempe skuffa... Vet ikke hva jeg hadde gjort.

Men hadde nok fått han med :P

Skrevet

Jeg hadde prøvd å flytte det til senere den uka, hvis ikke det går så ville jeg tatt med mamma. :o)

Skrevet

Jeg må si at jeg forstår han. Er jo mye kjekkere å få være hjemme lengre! MEN, han kunne absolutt spurt om det før sånn at du kunne utsatt UL til han kom hjem!

Skrevet

Jeg ville ha fortalt akkurat hvor skuffet og lei meg jeg var, og tatt med mamma på UL. Da vet du jo iallefall at du har med ei som deler din entusiasme fullt og helt, og ei som også er god og ha der dersom noe mot formodning skulle være galt... Tenker litt sånn jeg da, at om han ikke vil bli med skal iallefall ikke JEG tvinge han med. Men jeg er litt sånn da.. hehe

håper iallefalll at du klarer å kose deg på UL, det er jo så moro og spennende!

Skrevet

Ring og forklar de det der du skal ta ul. Si at du ikke får med deg mannen din om du pga jobb om du tar den fastsatte timen, og at det betyr mye for deg. Kanskje de har en avbestilling onsdag, torsdag eller fredag så ordner alt seg?

Forstår jo han litt.. mannen min ville nok heller hatt en langhelg med sønnen på tre, enn en halvtime med sitt ufødte barn :-) Forstår selvfølgelig dine følelser også!

Skrevet

Skjønner godt at du er litt skuffa. Tror ikke gutta helt skjønner det forholdet vi har til barnet allerede da det er i magen. Hadde det vært første barnet deres hadde jeg vært lei meg og sint. Siden dette ikke er første barnet og jobbsituasjonen hans er som den er hadde jeg bare vært lei meg. Jeg ville sagt til han at jeg veldig gjerne ville hatt han der og sagt at jeg ble lei meg da han spurte. Da hadde jeg håpet han hadde tenkt seg om en gang til og blitt med. Hvis han fortsetter å heller ville droppe det og komme hjem og være helgen over ville jeg helt klart ha tatt med meg mamman`n min. Er sikker på at mamma`n din blir superglad og vil være en stor støtte og en fin person og dele gleden med også. Håper det ordner seg og lykke til!

Skrevet

Si at du vil ha ham der i tilfelle UL viser at noe er galt med småtten (bank i bordet). Min hadde aldri fått "slippe unna" bare fordi det var upraktisk.

Skrevet

Kan du ikke ringe og høre med sykehuset om det er noen på torsdagen du kunne byttet time med?

Om ikke de kunne forhørt seg om det var noen som kunne tenke seg å komme et par dager tidligere?

Uansett, jeg synes ikke det er så krise at han kke blir med, spesielt ikke når det er så langt fra jobb. Da synesjeg det faktisk er mye hyggeligere at han kommer hjem tidligere og tar en langhelg med deg.

Man kan jo gjerne bestille ultralyd på privatklinikk, der er det gjerne bare noen dagers ventetid slik at du kan bestemme datoen selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...