Gå til innhold

Ferdig med lap, men fikk litt ekkel beskjed...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har jeg endelig fått vært inne til lapraskopi.

Må ærlig innrømme at jeg gruet meg mer enn normalt, men det gikk kjempeflott!! Likeglad-sprøya var verdt hele greia!! :)

De som kjenner igjen nicket mitt vet at vi har prøvd leenge uten og lykkes. Problemet mitt er at jeg har PCO og manglende eggløsning.

Men vi håper at det skal ha hjulpet og brenne 1o små hull på hver eggstokk slik at eggene mine er mer tilgjengelig!!

...Men så kom legen etter operasjonen og meddelte at de var veldig fornøyd med hvordan det hadde gått! MEN.. Blodprøvene mine var veldig urovekkende, da LH nivået mitt ikke synker når progesteronnovået stiger. Dette kunne tyde på en hjernesvulst....

Så da var det inn på MR og nå må jeg vente på svar imorgen tidlig. Litt ekkelt egentlig, men jeg regner med det ikke er noe å at de bare sjekker for å utelukke.

Fikk heldigvis lov å dra hjem og sove inatt. Rimelig lei sykehus etter og ha vært der siden mandag..

Så nå håper jeg bare MR resultatet kommer tilbake og ser bra ut!!

Dro inn på lap, endte opp med å undersøkes for hjernesvulst.. Spesielt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av en beskjed å få da. Håper virkelig at alt er bare bra med deg og at de bare sjekker for å utelukke som du sier. Lykke til da.

Skrevet

Uff da! Skremmende beskjed å få!

Håper at alt går bra med deg og at du får en positiv beskjed i morgen!

Skal krysse alt som krysses kan for deg!

Lykke til!!

Stooooooor klem

Skrevet

så flott at lap gikk bra da:) tenkte mye på deg:)

nei så ille. d var skummelt. men er sikker på at d ikke er noe galt på di mr bildene.

du har jo hatt d så lenge så jeg tror dette går kjempe bra.

du skal se d blir julespire på dere:)

stor varm klem

Skrevet

Krysser fingrene for deg! Bra du får så fort beskjed!

Jeg tok CT av hodet av samme grunn (de misstenkte svulst i nærheten av øret). Heldigvis var alt bra, men den uka jeg gikk å venta på resultat var ikke særlig hyggelig!

Håper alt er bra med deg og!!!!

Skrevet

Tusen takk!! Jeg skal holde dere oppdatert.. Om det viser seg at det er noe der blir det rett inn på riksen på ubestemt tid, men skal nok finne en måte og formidle beskjeden på!! :)

Takk for lykkeønskninger..

Skrevet

oi da vennen... dette var ekkelt ja...

ønsker deg masse lykke til iallefall ...

Skrevet

For et sjokk du må ha fått! Jeg har også fått samme beskjed, så jeg vet litt hva du går igjennom! Jeg håper inderlig at det ikke er det! krysser fingrene for deg! Hvis det er, så kan jeg si at dem er super flinke på Riksen! Jeg har vært der, og de er bare helt fantastiske!! De vet hva de gjør, og de er veldig dyktige!!

Off, nå fikk jeg tårer i øynene.. Føler med deg!! Håper du får en positiv beskjed!! Masse lykke-klemmer

Skrevet

Noen som vet hvordan dette har gått???

Skrevet

ja det lurer jeg også på....

Skrevet

Huff, har sittet og sjekket denne tråden jevnlig! Håper hun kommer inneom igjen og sier at alt var bra!!!! =(

Skrevet

alt er tydligvis bra...har lagt inn en tråd litt lengre nede på sida...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...