Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hei! Jeg må bare få spørre om det er du som tidligere har hatt innlegg om at du skal føde på Voss? Jeg har nemlig også tenkt til det selv om jeg egentlig hører hjemme på KK. Kan jeg spørre hvorfor du velger dette? Selv ble jeg "famget" av den tryggheten og roen som preget fødeavdelingen når jeg var på besøk der oppe. Jeg tenker at dette er det jeg trenger for å oppleve at jeg har kontrollen selv. Så får det vise seg hvorvidt det stemmer når den tid kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå