Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Passer det for en 3.5 åring. Står ikke noe fra alder der ....... Varer i 1 time og 20 min står det
Nelly79 Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg skal med min på 3 år og 4 mnd, har begynt å lese boka for han nå da, men han er ikke veldig interessert... Men jeg prøver nå å gå med han :-) Vi skal på teskjekjerringa også..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 vi har vært der med jobben flere ganger, og da med 3åringene + de største 2åringene. passer perfekt for dere tenker jeg )
Gjest Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Samme som dattern min det da ........ Hmm teskjekjerringa så göy hvor går den ?
simba>>>3gutter Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Passer bra for en 3.5 åring. Har vært der mange ganger med jobben alle barna har sittet rolig og sett på også de under tre. Det er ett veldig fengende dukketeater. Bare gled dere!!!
Nelly79 Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Det Norske Teater, ligger i kristian IV's gt. Teskjekjerringas julestrid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå