Gå til innhold

Åh..arbeidslyst, kom til meg, og.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....du skal motstand finne!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har planlagt at jeg skal vaske litt i skaper, og seksjoner, slik at det ikke blir så travelt i julestria. Meeen...... Klarer ikke å finne arbeislysten, og ræva er klistra i sofaern, og datan ligger tungt i fanget..

Noen som klarer å motivere meg til å få gjort noe i kveld????

Da er jeg evig takknemlig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe- svarprosenten sier sitt. INGEN gravide her som klarer motivere deg, det sier sitt. Og jeg kan ihvertfall ikke- har knapt ork til å spise for tida, kreftene har bare forlatt meg.. Drøy litt du- er lenge til jul;)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

You are not alone, I am here with you-u-u-u...... (Michael Jackson - sang, hørte du det?)

Energien er ikke bra, merker at jeg virkelig er inne i siste trimester på godt og vondt. Følte meg ganske pigg i 2. trimester, men nå vil jeg bare sove.....og spise....og så sove litt til.

Så da blir jeg ekstra stolt bare jeg får gjort den minste ting, f. eks har jeg rydda i vitrineskapet i dag! Åh, så flink=)

Vi må vel bare godta at energien ikke er på topp, og heller kose oss med det vi orker. F. eks ble det mye morsommere å vaske litt når jeg hadde varm kakao, pepperkaker og julemusikk som akkompagnement....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...