Gå til innhold

Lapraskopi og hjernesvulst?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har jeg endelig fått vært inne til lapraskopi.

Må ærlig innrømme at jeg gruet meg mer enn normalt, men det gikk kjempeflott!! Likeglad-sprøya var verdt hele greia!! :)

 

De som kjenner igjen nicket mitt vet at vi har prøvd leenge uten og lykkes. Problemet mitt er at jeg har PCO og manglende eggløsning.

Men vi håper at det skal ha hjulpet og brenne 1o små hull på hver eggstokk slik at eggene mine er mer tilgjengelig!!

 

...Men så kom legen etter operasjonen og meddelte at de var veldig fornøyd med hvordan det hadde gått! MEN.. Blodprøvene mine var veldig urovekkende, da LH nivået mitt ikke synker når progesteronnovået stiger. Dette kunne tyde på en hjernesvulst....

Så da var det inn på MR og nå må jeg vente på svar imorgen tidlig. Litt ekkelt egentlig, men jeg regner med det ikke er noe å at de bare sjekker for å utelukke.

Fikk heldigvis lov å dra hjem og sove inatt. Rimelig lei sykehus etter og ha vært der siden mandag..

 

Så nå håper jeg bare MR resultatet kommer tilbake og ser bra ut!!

 

Dro inn på lap, endte opp med å undersøkes for hjernesvulst.. Spesielt!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Orkideen
Skrevet

Er det spørsmål om en prolaktinom? En svulst på hypofysen som produserer prolaktin?

Jeg har hatt en slik svulst i ti år nå.

Skrevet

Nei, det var ikke det. Prolaktin nivået mitt var akkurat som det skulle være, så de utelukket det..

Siden jeg har lest om det her inne var det noe av det første jeg spurte om!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...