bellarosa Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Trenger support altså! Skulle hatt mensen på fredag, og har ikke fått den. Er inne i min andre uke med vondt i brystene og har i tillegg humørsvingninger de lux. Kan grine for ingenting. Har tatt to tester- en på lørdag og en tirsdag kveld- begge to var negative. Mensen min er alltid uregelmessig, og dermed er det vel også vanskelig å vite når EL er.. Den kan bli så sen som 14 dager etter antatt mensdag.. Og det er fryktelig å gå og lure hver eneste mnd...Er jeg gravid eller er jeg ikke. Er heller ikke sugen på å drikke alkohol i tilfelle jeg er gravid, men kan ikke sette hele livet mitt på vent heller... arghhh.. blir sprø i topplokket Noen med samme erfaringer eller som synes dette høres ut som noe de kjenner seg igjen i????
nr2-imagen:) Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Kan ikke du dra på legen å ta en blodprøve da? Da får du jo et endelig svar! Ikke for å skuffe deg men jeg gikk en syklus 14 dager over ikm. Altså fikk TR på dag 14... Du har jo mange symptomer da! har jo hørt om de som ikke tester positivt før 19 dager over! Jeg villa tatt en blodprøve! Lykke til!
bellarosa Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Takk... jeg får se hva jeg gjør... neste gang jeg skal drikke er på fredag, da er jeg og samboeren bedt til noen venner av oss... Tar muligens en test fredag morgen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå