mo.80.nr 4! Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 noen her det har funket for? hvor mye og ofte skal en ta det for å evnt få i gang fødsel.?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Søsteren min drakk ganske mye for å få igang fødselen, og det eneste hun hadde igjen for det, var en tom tarm...hehe... Hun satt i timer på do, og skeit, og hadde skikkelig vondt i magan. Og gutten kom ikke før uka etterpå.. Noen opplever også styrtfødsler, og det er ikke noe greit. Vil ikke anbefale deg å ta det. Babyen kommer nok, når den er klar skal du se ;o)
mamma til 2 små:=) Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Ja men angra når jeg satt på do å svetta!!! Gidde meg ikke noe mer enn falske rier og diare i 2 døgn hehe!! Jeg angra når jeg satt på do som sagt! Stressa over tanken på hva jeg skulle gjøre dersom jeg skulle fått kraftige rier mens jeg satt der på doen haha!! Mi jente kom 12 dager på overtid og var sjeleglad for at hun ikke kom før for hun var liten da hun kom...tenk litt over det:=) Men kjenner veldig mange det har virket på
mo.80.nr 4! Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 ingen fare for lite barn her i gården uansett! fått en på 4,4 kg og to på 5,5 kilo. og det frister ikke til gjentagelse... derfor jeg vil prøve lakserolje.. men noen som vet sånn ca hvor mye en skal ta?
Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg drakk vel ett eller to shotglass med lakserolje og 4 timer senere begynte riene, tolv timer etter det var han ute. )
mo.80.nr 4! Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 men trodde uansett at det ikke virket hvis det ikke er modent.. Stemmer ikke det?
Gjest Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Kjære deg, dette anbefales jo virkelig ikke. T.o.m. jordmødre etc kan jo finne på å gi tips for å få i gang fødsel, men lakserolje fraråder de å bruke. Styrtfødsel, falske rier etc Mamma prøvde det med meg, det funka det. Dvs. Rier som ikke fungerte, var lange og slitsomme og til slutt måtte jeg slepes ut med tang. En helvetes fødsel, med andre ord.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Jeg leste die opp og side ned om lakserolje og kom også frem til at det ikke skulle ha noen effekt dersom det ikke ver modent. Jeg brukte oljen på termindatoen. Ble ingen styrtfødsel, ingen falske rier og ingen bæsj (!), bare en baby på 3600 gram. Kommer til å prøve det neste gang også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå