Gå til innhold

hjelp!!!!!!!


cacy

Anbefalte innlegg

hvordan slutter jeg og amme på natten??? han nekter og hyl skriker når faren tar han opp på natten eller på kvelden om han våkner. så tar det meg 5 sek og få han til og sove!!!

Hvorfor er han slik tro?

Så jeg har tenkt til og kutte ut puppen helt,men synes oxo at det er veldig kos samtidig. utrolig slitsomt for meg som må gå opp og legge han hver eneste kveld og natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er lurt å ta dette en helg, da begge kan slappe av litt dagen etter. Det er viktig at pappaen går inn og trøster og forteller at nå er det natte og nå skal vi sove og så gå ut igjen. Fortsetter han å skrike så gå inn hvert 5-10 min og gjør akkurat det samme, det går evt ann å gi han litt vann på flaske - det gjør vi når han våkner om natten og da roer han seg og sovner. Normalt tar det bare noen dager/netter så blir han vant til å ikke få pupp. Hvis dere ikke har lagt han på eget rom hjelper ofte dette ogås - for da lukter han ikke deg og puppen :)

Så lenge han spiser mat på dagen trenger han egentlig ikke pupp om natten men de (og vi :) ) syns det er så inmarri koselig :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...