meg & to små vampyrer Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Erfaringer? Jeg syns de vra litt stive. Og så kom alt av nr 2 ut av de... men lurer på om noen andre billige bleier er bedre?
Gjest mphs Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Vi bruker cien bleiene fra lidl. Vi er fornøyde med de.
flashdancepants Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Coop-bleiene er veldig bra synes jeg, og de er også svanemerket. Tror de akkurat kom best ut av en bleietest i Dagbladet? Uheldigvis er det jo bare to Coop-butikker der vi bor, så jeg må busse rundt for å kjøpe dem. Lidl liker jeg også, og skal du virkelig slå på stortromma bleiemessig, er Mölnex-bleiene på helsekosten veldig bra. Bare synd de koster 160,- pakka :S Men de er altså de mest miljøvennlige.
* Mamma'n til Ailin * Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Vet ikke hvor billig du vil ha bleiene, men på Rema 1000 selger de Pampers bleier i Jumbo-pack (dobbel pakke) til 70 kroner. Jeg finner ingenting galt med bleiene eller kvaliteten, vi er kjempe fornøyd. Ellers har du to pakker Libero bleier på Ica Maxi til 80-90 kroner. Der man bare plukker med seg to bleie pakker.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 160 kr ja.. Må vente noen år til jeg har råd da. Da får han gå med de enten han trenger de eller ei, he he. Coop. Hvor er det her? Er det en coop prix på Borgheim? Og en Coop Mega i Horten, er det de nærmeste? Det var da fryktelig langt da.
Kirsebæra Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 bruker du trusebleiene eller tape-bleiene? alt fra nr 2 kom ut da jeg brukte truse bleiene, men ikke de andre.... ingen bleieutslett og ingen lekkasje...og fine motiver=) syns egentlig at passformen på tape-bleiene minte meg LITT om pampers sine tape-bleier....men det er da min mening...
meg & to små vampyrer Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 Pamper var ikke bra å vår gutt og han bruker bare trusebleier. Glemte å si det, ør som jeg er i bleiejungelen:)
* Mamma'n til Ailin * Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Trusebleiene til Pampers er jeg heller ikke overbegeistret over, syns de blir stive og klumpete til vesla. Passformen er bedre med Libero sine trusebleier, de blir mer elastiske.
flashdancepants Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Må innrømme at jeg har kjøpt en del av de råddyre, får jo veldig god samvittighet da! Men det er jo umulig å kjøpe dem annet enn innimellom. Det er en på Sem også - Coop Prix. Tullete å dra helt dit etter bleier, men jeg gjør det.. OG hamstrer når jeg er i Oslo. Lidl som er en god andreplass er jo også i Horten, og de er jo veldig billige da, 30 kr for 44?
meg & to små vampyrer Skrevet 7. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2007 Ja, men med bussen så blir det ikke så billig plutselig he he. Jeg skjønner prinspippet med de "gode" bleiene. Men har ikke råd. Og ikke vil jeg ha natursvamp til tamponger heller, jeg er nemlig sær. ha ha:)
Kirsebæra Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 syntes de tape bleiene til first price var supre....men de trusebleine var bare latterlige....de var veldig smal i baken.... men så er de jo billige da...men ikke alle barn passer til de bleiene...er jo forksjell fra unge til unge=) Men elias passer de perfekt så jeg bruker de jeg=)
Tommage♀♂ Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Jeg brukte kun Pampers Active Fit før, men så prøvde jeg First Price sine (tapebleiene, trusebleier uansett merke er noe herk). Liker First Price jeg, de har fin passform og ingen lekkasjer her i huset! Lukter litt urin om de går lenge med samme bleien uten sinksalve, men så lenge jeg bytter normalt ofte går det helt fint. 36,90 for en stooor pakke bleier, lønner seg det når vi har 2 bleiebarn=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå