Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Når vesla i magen sparker er det noen ganger harde dult. Og noen ganger så tror jeg nesten ungen har epelepsi ell no! Noen som skjønner hva jeg mener? At det er sånne hissige "anfallsbevegelser"? Omtrent som en fisk som prøver å svømme unna... Noen andre? Bør jeg bekymre meg? Er straks i uke 28..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Nei,ikke hikking.. Det er når hun får sånn sparke "raptus". Kjennes ut som å ha en diger fisk inni magen som prøver svømme bort.. Ingen som kjenner til det?
Sunniva78 har to små Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Joda, det kan kjennes slik ut her også av og til. Blir helt turbo liksom. Har hørt at babyene kan riste litt hvis de tisser, har lurt litt på om det er det jeg kjenner...
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jo, husker jeg stadig kjente det med tulla i magen! Akkurat som hun hadde en skikkelig krampe eller no, er det ikke sånn du mener? Kom en rekke spark/dult i rekordfart etter hverandre. Aner ikke hva det er, men jeg er helt sikker på at det ikke er noe farlig Tulla hikka i tillegg HELE tida!! Og det kunne faktisk være ganske så frustrerende til tider... Kos deg med alle "anfallsbevegelser" og andre bevegelser, du vil savne de når nurket er født! (snakker av erfaring)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå