meg & to små vampyrer Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Når i søknadsprosessen i forhold til arbeidsøkere til ny stilling mener jeg?
Mille** Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Etter intervju, det er min erfaring ihvertfall. )
meg & to små vampyrer Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 ok. Ringer de på alle kandidater da? Eller bare noen? Eller hva kan jeg forvente...?
Mille** Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Nei, det kommer an på. De sjekker vel på de som de mener er mest aktuelle, noen luker de jo ut etter intervju uansett. Lykke til! )
Odine! Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Etter intervju. Tviler på at de gidder å ringe til referanser hvis ikke du er aktuell.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg pleier å ringe referanser før intervju. Dette fordi jeg synes det er interessant å høre hvordan kandidaten beskriver arbeidsoppgaver og forhold og etterpå kunne legge frem hva referansen sa og stille spørsmål omkring dette. Viser refleksjonsevne og antenner eller ikke hos kandidatene. Er mer vanlig etterhvert tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå