Gå til innhold

hjelp.......mye vann.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de to siste dagene hatt utrolig mye vann i beina og føler ubehag opp i ribbbeina???

er 1 uke til neste kontroll og er 33 fulgåtte uker.noe tips fra andre hva jeg må gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med føden i kveld hvis du er bekymret. Eller hvis du vil vente å se den litt an, så ringer du fastlegen din i morgen tidlig. Har vært på sykehuset for observasjon med de samme symptomene. Sett deg med føttene høyt opp å se om hevelsen går litt ned. Kjenner du liv?

Skrevet

ja jeg kjenner liv sånn innimellom.de første jeg tenker på er svangerskapsforgiftning.....

Skrevet

den tanken slo meg og. Ikke vent lenge med å få det sjekket. Håper det ikke er det!

Skrevet

Har du spist mye salt mat de siste dagene?, det kan binde vann i kroppen. Har du mye vann bare i bena, eller i hele kroppen? Om det er beina som er ille prøv støttestrømper og sitt/ligg mye med beina høyt og se om de hjelper. Ja, og så drikk mye vann! (høres ulogisk ut men det virker :0)

Er nok ikke så dumt og levere en urinprøve på legekontoret og få målt blodtrykket ditt i morgen!

Håper det går bedre i morgen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...