*ale* Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Lillemann begynte å bli forkjøla og tufs på søndag, ikke feber da, men holdt ham hjemme mandag. Feberen kom på ettermiddagen på mandag, oppe i 39,5 på kvelden. Feberfri og pigg dagen etter, så har vært i bhg i dag. Nå når jeg skulle legge ham ser jag masse prikker i ansiktet hans, spes på ene siden. Som små røde nupper. Ikke varm eller slapp, Ingen prikker ellers på kroppen, litt løs i magen... Og han som skal ligge hos bestemor i morgen, siden storeøsø skal opptre på show!!! Noen som har peil på hva det kan være???????? Jeg skjønner ikkeno...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 kan det være munn- hånd og fotsyke? det går nå! Har han dårlig matlyst.. dette er pga de får prikker i munnen også! skjekk håndflatene hans, fotsålen og i rompa.. de KAN komme disse plassene også, men det er ikke sikkert! De går fortere bort om du kjøper hvitvask på apoteket og smører på (dette gjelder selvsagt ikke de i munnen:o)
*ale* Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Ok:) Var mest redd for vannkopper jeg... For se ham an utover kvelden...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 det kan jo være vannkopper også.. de har ikke så veldig forskjellig sykdomsforløp... like smittsomme begge to (skal altså ikke i barnehagen) hadde vært glad om det er vannkoppene.. så er du ferdig med det:o) om han får vondt i munnen så er is tinge:o) min levde på det i 3 dager!
miapia Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Er ikke fjerde barnesykdom litt sånn? Da skal de vel ha feber i tre dager (men det er ikke alltid sånt stemmer 100%) Les om den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå