Gå til innhold

Ehh... Hva er det for et svar da??? :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.... Ble litt småsnurt her jeg nå..

Skal lage riskrem, med rød saus til, må bare tyvsmake litt på julens dessert nr 1. :)

Så jeg sendte en melding til mamma om hun kunne ta med pappa og komme hit på kaffe i kveld, sånn ca i 8 tiden, så slipper de unna hotell cæsar, som hun ikke er så glad i. :)

Også får jeg til svar:

"Tja, går vel det.."

Ehh.. Hvilket svar er det da??

Ble litt forsagt jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun bare kødda litt med deg?

Pappa kunne funnet på å svare sånn,vi har en sånn kødden tone oss i mellom...

Skrevet

Hvis ikke mora di vil ha riskrem, så kommer gjerne jeg!!!! Hadde nok blitt litt snurt selv ja...

Skrevet

Høres ut som når jeg inviterer, får til svar "Ja, ja får vel det dal". er tydeligvis tiltak og løfte rumpa ut av sofaen. Synd, fordi det er de som går glipp av noe.

Skrevet

Nei, tror ikke det var kødd... :-/

Hun er aldri her på besøk... Kun om det er noe spesiellt, bursdag e.l. På de 7 årene vi har bodd her, har hun sikkert ikke vært her mere enn 20-30 ganger... Så skal vi ha kontakt med de, må vi dra til dem... Syns det er litt trist at det skal være sånn... Vi bor tross alt bare en km unna da...

Skrevet

Det trenger vel ikke bety annet enn at hun egentlig hadde andre planer, f.eks sitte å se hotell cæsar, og at hun var "mentalt forberedt" på dette, så en invitasjon sånn ut av det blå kom litt bardus på.

Reagerer slik ofte jeg. Det betyr ikke at jeg ikke vil, jeg må bare tenke meg om et sekund først, for å omorganisere hjernen litt liksom.

Skrevet

Er vel helst det at hun trives alt for godt hjemme til å gidde å besøke noen andre..... Bortsett fra når det gjelder søsteren min da...

Jaja.. De satt da her i 1 time og et kvarter da, før hun på død og liv skulle hjem igjen.....

Blir aldri klok på henne jeg altså... :-/

Skrevet

Høres nesten litt ut som mamman min det der! Hun kommer aldrig på besøk uten å fått invitasjon god tid i forveien!

Hun ble nemlig veldig fornermet da vi for 3år siden kjøpte oss hus og flyttet 8 mil unna der de bor, og så har hun på et eller annet merkelig vis begynt å innbille seg at min kjære samboer ikke liker henne! Og at han ikke vil ha henne på besøk!

På de 3 årene vi har eid huset vårt har de aldrig kommet på besøk av seg selv...bare klager over at vi bor så langt borte! Det er bare mamma som klager da, pappa er kjempefornøyd med at jeg har funnet meg en flott mann som har gitt meg fint hus med egen stall++++

Og mamma kjører gjerne 14mil for å besøke andre hun kjenner uten at hun synes at det er spesielt langt.... Enkelte mødre er kanskje i en klasse for seg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...