Gå til innhold

Etter behandling hos manuell terapaut for KISS/KIDD...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var barna deres urolige?

vi hadde behandling nr 2 i går og hun sov ikke i natt - bare gråt og gråt, og nå gruer vi oss til natta:-( Men er det vanlig etter behandling for KIDD/KISS (hun har begge - 7 mnd gammel)?? det var ikke slik første gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

naboen min går til behandling med sønnen sin, og han var også urolig i noen dager etterpå.

Skrevet

KIDD er betegnelsen for ubehandlet KISS etter at ungen er 5 år, så tipper hun har både kiss I (sidestrekk) og II (bakoverstrekk). Min har hovedvekt av kiss II, men også kiss I. Min sov veldig godt etter første behandling, men hadde en forferdelig 3.natt:-( Tror det varierer hvordan de reagerer. Hvis hun ikke sover i natt, ville jeg prøvd å snakke med terapeuten imorgen. De skal ikke ha behandling oftere enn hver 4. uke på samme sted, men kan være at det er flere låsninger som må behandles, feks har min hatt låsninger også i rygg og bekken:-(

Skrevet

Hei, datteren min er 4 mnd. Hun var til manuellterapaut for en knapp måned siden. Den fredagen hun var til behandling og frem til onsdag var hun helt rolig og sov mye, men PLUTSELIG så snudde det og hun bare gråt, hadde vanskelig for å spise og hadde vanskelig for å roe seg... Det er faktisk bare litt over en uke siden at hun ble mye bedre...

Så det kan ta laaaang tid før man merker bedring, men noen er dårlige bare de første dagene og så merker man veldig stor bedring etter det. Det er veldig forskjellig fra barn til barn...

Det er viktig at du går til oppfølging hos fysioterapaut, for det ligger ikke bare i leddene, men også i musklene. En fysioterapaut kan hjelpe deg med å få symetri i muskulaturen.

Masse lykke til!!!! Det ordner seg til slutt, men det er forferdelig mens det står på!!!!!

PS: Gå til en fysioterapaut som har erfaring med KISS-barn... Den fysioterapauten jeg gikk til først hadde ikke peiling og feilbehandla dattera mi, det er nok litt derfor at hun har vært dårlig så lenge...

Skrevet

OK - det stemmer med KISS 1 og KISS 2 - da satser jeg på en bedre natt - hun har vært fin i dag. Takk for svar!

Skrevet

Krysser fingrene for deg! Det blir nok bra skal du se!!!! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...