manian Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hvis du tror at barnet ditt har KISS, burde man dra til behandling så tidlig som mulig. Går man til offentligstøttede (tror jeg da) er det gratis. Barnet mitt er snart 4 mnd og har KISS 1. Har vært på to behandlinger nå, og hun er mye bedre. Men hvor lang tid det tar er veldig forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 skal ikke koste noe hos manuell terapeut for behandling. Tror de fleste blir bra etter 1-3 behandlinger. Barnet bør få fysioterapi etter behandling, og hvis man ikke går til kommunal (eller med støtte) eller helsestasjon vil det koste for disse timene. Jeg har valgt å betale for timene - vi går til privat fys, fordi fysioterapeut på helsestasjonen feilbehandlet min gutt:-( Se på www.kiss-kidd.no, ev også www.barneklinikken.com for mer info.
ifie Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Vi var hos manuellterapeut. To ganger. Kostet ingenting. Men som det ble sakt her; det varierer hvor mange behandlinger som trengs. Kommer an på hvor gammel ungen er og hvor "hardt rammet" den er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå