Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg er 13 uker på vei,å har en usedvanlig stor mage.Er veldig nett og liten fra før så her er det bare magen som vokser:-) Føler ikke den er oppblåst eller noe for den er slik døgnet rundt å kjennes ikke ubehagelig. Har en venninne som er 5 mnd på vei å hun har ikke halvparten av min mage. Kan det være flere inni der siden jeg er så stor allerede? Skal egentlig ikke ikke i ultralyd før uke 19.,men kan jeg be om en tidligere hvis jeg har mistanke om fler?Dette er forresten mitt svangerskap. Takker for alle svar:-)
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 ta en titt på min mage i uke 12 du,den er jo større enn den er nå i uke 19....kan jo berre vere luft med deg og.... men selfølgelig...visst der er 2 så er det jo ikke rart at du er stor allerede...hehe ))
nå er vi fem Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Hei! Tror vel egentlig at du da må ta en UL på Volvat e.l. hvis du vil ha tidligere. Det var det jeg gjorde i alle fall:-)) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Er du liten og nett, kan jo det være noe av årsaken. Det er jo gjerne slik at hvis du er veldig slank er sjansen for at magen synes fortere, enn hos en som er litt mer polstrert. Tvillinger er jo selvfølgelig også en mulig grunn, men ofte kommer vel dette når man har anlegg for det i familien, ass.befruktning eller høy alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå