Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir så trist av å lese innleggene til mange her inne. jeg skjønner at det ikke bare er vi som sliter med å få det til. men HVOFOR , det er så urettferdig. vi ønsker oss barn av hele vårt hjerte, men får det ikke til. andre kan bare knipse så er de gravide, uten egentlig å kanskje ville det engang. hvorfor er det sånn at de som ikke ønsker seg noe høyere i hele verden ikke får det til?

til alle dere som sliter med å få det til. tusen lykke til, jeg håper vi alle snart kan legge oss om kvelden med en stooort smil om munden, og ikke være betenkte ang dette mer. det hadde vært en stoooor lettelse og bare fått det til.

det å kunne få muligheten til å kjenne det lille gullet inne imagen som vokser seg stor og uffattelig nydelig. åå som jeg gleder meg til den dagen ENDELIG kommer. at det er dager som man har mistet litt motet og er litt lei seg er absolutt lov, men vi må ikke gi opp. en dag så ¤¤¤PANG¤¤¤¤ sitter den. da kan vi sitte å skravle om alle symptomer å plager vi ha i stede, og alle lege besøkene vi har. den tiden kommer forhåpentlig vis for oss alle,.

Men sprøsmålet er jo barne når. jeg personlig er veldig utolmodig, men det blir man vel automatisk når tiden beynner å dra seg omt ett år. mange andre har prøvd lenger, men jeg er utlog klar for ett lite gull i magen min. jeg kan nesten ikke vente. jeg leser og leser om ting som an gjøre at man blir gravid fortere, følger kjerring råd osv. men til nå ingen ting.

Til alle dere praktfulle jenter der ute. det ordner seg for snille piker. tusen takk for alle svar jeg har fått her inne den siste tiden. uten dere hadde jeg vel ihvertfall gått på veggen. dere er en enorm støtte og utrolig flinke. jeg ønsker dere alle alt vel, og masse lykke til.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤

jeg sender masse baby støv til alle dere jenter der ute. inkl meg selv.

¤Kjære julenissen . vi ønsker oss verdens beste julegave til jul. En liten spire i magen. ¤

¤Er_så_spent_¤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror jeg hopper inn her. kunne godt tenkt meg ett barn

Skrevet

Skriv opp meg og min kjære på den ønskelista til nissen;-)

Skrevet

jeg skriver opp alle sammen som ønsker det jeg vettu :)

Skrevet

skriv gjerne opp oss å=)

ønske så my å bi gravid te jul,d har vært den beste julegaven vi har kunna fått....

har passert 1 år vi å no,e litt slitn å lei:(

men håpe d ordne sæ snart=)

lykke te damer,vil at nissn ska gi oss alle en spire i magen=)

Skrevet

jeg skriver dere opp på ønske listen til julenissen :)

¤¤¤håpe han lar ønskene gå i oppfyllelse¤¤¤¤¤

• 2 uker senere...
Skrevet

det var et bra innlegg å lese for meg dette. Har testet negativt 2 ganger nå. Trodde først jeg var for tidlig ute (altfor utålmodig), men testet negativt i dag igjen. Har prøvd X antall mnd nå, og jeg blir like skuffet hver gang. Er godt over 30 år, så det begynner å tære på kan du si. Har fremdeles ikke fått mens, men jeg begynner å tro at det er psykisk. Når en ønsker barn så sterk, så er det kanskje det som gjør at mensen ikke kommer. Har hørt det fra noen nå. Men men... en får vel bare fortsette. Mistet litt motet i dag da prøven var negativ IGJEN. Men det hjelper fakisk å høre litt fra andre også. Det er litt rart at en ørliten strek kan lage så store forventninger. Men men.. jeg begynner også å virkelig mislike følelesen hver gang mensen dukker opp PÅ NYTT !! Får vel håpe at en litet baby dukker opp før jeg blir 40.

Litt mye syt her kanskje og beklager det. Men takker for alle som skriver inn. Det hjelper å lese for meg at jeg ikke er alene.

Skrevet

Jeg skjønner så godt hva du snakker om. Det er så urettferdig at livet er sånn at noen skal bli gravid bare de ser på mannen sin, mens andre skal slite i en evighet. Det er fryktelig slitsomt!!! Selv brukte vi 2 år, og det har vært mange tunge stunder og tårer. I alle fall når venninner rundt meg ble gravide rett etter pilleslutt. Vi hadde gitt opp håpet, og satte vår lit til Riksen. Etter 2 mislykkede inseminasjonsforsøk, skulle vi bare prøve et til før vi begynte med ivf. Og i mellomtiden så hadde vi jammen greid det på egenhånd!!! En fantastisk følelse :) Og nå sier jeg til babyen hver dag at det nok var en mening med at vi måtte vente så lenge, det var for at det skulle være akkurat dette barnet som skulle komme inn i livet vårt... Så gi ikke opp jenter, det er håp selv om tiden går og ting blir tungt!!!

Håper dette kan være til oppmuntring for noen, og masse lykke til alle sammen :)

Skrevet

Dette var et fint innlegg, jeg stoetter alle som maa vente altfor lenge, men vil likevel legge inn litt babystoev og oppmuntring.

Jeg har et barn saa vet at alt er i orden saann sett. Har likevel mistet fire tidlige, to foer lillegull og to siste 12 mnd. Tok ut spiral okt i fjor, og mistet to kjappe innen fire mnd, en MA og en EXU, begge foer uker 5 var omme.

Men, saa blir jeg gravid naa da, i okt, 12 mnd etter uttak spiral, og jammen er jeg ikke 6+0 i dag, som jo betyr at hjertet (haape haape) maa ha begynt aa slaa. Skal til UL til uken, og da faar vi se.

Det er frustrerende aa ikke bli gravid paa lang tid.

Det er ogsaa frustrerende aa sette i gang flere svangerskap som ikke vil bli noe mer enn en hormonbombet kropp noen mnd pr graviditet, og saa tilbake til normalen og nye forsoek.

Men det er haap og taalmodigheten er en forferdelig krevende greie, men jeg valgte aldri aa tenke paa meg selv som en som mister, men en som faar barn. Saa naa naar jeg er 6+0 en i dag, er jeg ikke bekymret, men spent og tenker at det vil helst gaa bra.

Et lite tips tror jeg er aa bare har sex jevnt og trutt mnd etter mnd, gjerne hver 3 eller 4 dag, og ikke noe mer. Jeg tror faktisk at mange ikke har EL naar de tror, selv om alt indikerer dette.

Vel, holde paa da, og haape det blir spirer paa alle sammen.

Jeg er visst en av de som trenger en god dose igangsatte svangerskap foer jeg faar de barna jeg skal ha, saa jeg har blitt ganske jordnaer i forhold til de meste... =o) Men er glad naa, og sender godt wibber til min lille spire dagen lang, og ber den fint om aa ikke stikke av, men dukke opp om 7,5 mnd i stedet.

Klem og masse babystoev til alle som mister taalmodigheten i ny og ne*****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lykke til alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...