C.P78 Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg er på jakt etter en god kosebukse/joggebukse, men uten hell. Er nå i uke 27 og de vanlige joggebuksene mine begynner å bli litt i det minste laget... Noen med tips/forslag? Helst rimelig, gidder ikke bruke mye penger på mammaklær..
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 H&M har flotte mammakosebukser i velur! Mener de koster 200kr! Kjempegode både under svangerskapet og i barseltiden! :-)
tertilus Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Jeg har en sånn grå fløyelsbukse fra HM. Vurderer sterkt å gå til innkjøp av flere.
C.P78 Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 jeg er ikke så fan av velur, da det tiltrekker seg så mye støv og dritt, ihvertfall ikke sort. Har sett den sorte på HM men den tror jeg ikke at jeg har lyst på. Hadde den vært i grå eller noe så kanskje. Har mest lyst på noe i bomull tror jeg...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Aladin buksene på cubus:=)
snene Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Ja, de vide aladinbuksene på cubus. Bare 149 kr og i mykt t-shirt-stoff. Og brei linning som ikke strammer.
smuppemor Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Aladinbukse...er d de med linning nede v foten? har på meg en kjempedeilig bukse fra cubus nå, med bred linning oppe og linning v fotene...utolig deilig kosebukse, og ser så ok ut at d går an å gå ut i den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå