Gå til innhold

Magebilde uke 18/19 noen????=))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gøy og sammenligne litt=)

har berre en liten har kul mitt på magen eg.=)

håper den popper ut snart...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På visitt fra 3.tri..

Men jeg har bilder fra 18/19 på profilen min. :)

Min spratt ut rundt uke 16, så du kan jo se forskjellen på uke 14 og uke 16 også der inne. :)

Skrevet

Oj,ja ser stor forskjell fra uke 14 og 16=)

håpe min og spretter ut snart=)

flott mage du har forresten...=)

Skrevet

Ja, den spratt ut bare rett over natten nesten...

Hadde klart å skjult det for jobben helt til jeg gikk ut i ferie på en fredag, var enten lørdag eller søndag samme uka vi dro på ferie, hadde på meg mamma bukse på tur dit, for skulle ta toget i ca 6 timer, så ville gjerne ha noe som ikke var trangt, men hadde pakket ned mine vanlige bukser, men det endte med at jeg pent måtte kjøpe nye bukser på turen.. For den natta og den dagen vi dro, poppet magen ut.. Helt rart..

Svigerinna mi begynte å smågrine når vi kom dit og hun fikk se magen min, hvor stor og fin den hadde blitt.. :) Hehe... Og hun hadde sett meg en uke tidligere, mens jeg fortsatt var nok så flat...

Så plutselig en dag du våkner så ser du forskjell. :) Er gøy det.

Men for din egen del... HUSK å ta bilder av magen med jevne mellomrom!!!! :) Morsomt etterpå å se forskjellen fra uke til uke. :)

Skrevet

Da har jeg lagt ut mitt første magebilde:) Er i min 18 uke nå, og magen eser som bare det:D..

Skrevet

jeg har og bilder fra uke 18 på min profil:)

Skrevet

jeg har mage bilde fra uke 17 og 19 , har termin 12 mars etter ul termin , men mange tror at jeg er ferdig til jul hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...