Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..Sniker meg inn fra 2 trimester for å spørre om noen har vært på 3d ul i uke 27.jeg har bestilt på dagen jeg er fullgått 27 uker..altså 27+0..Noen som vet om det er en bra tid å ta det på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på 3d ul i uke 27, og fikk en kjempe fin opplevelse. fikk med meg bilde hvor jenta "vinker" til oss, og vi så godt at hun rørte på seg. du må bare glede deg :o)

Skrevet

Jeg var i uke 28, og det var supert!! Så uke 27 er nok også en fin tid å se nurket på:)

Skrevet

Var når jeg var 26+3. Kjempeflott! :D Ligger et bilde på profilen min, hvis du vil se. :)

Skrevet

Hei! Jeg var også i uke 27+0 når jeg var på 3d ul. og jeg synes det var en fin tid å være på. Proposjonene på hodet og resten av kroppen er som det skal være. Babyen er ikke for stor slik at det er vanskelig å dytte litt på den hvis den ligger med ansiktet innover mot ryggen!! Har noen bilder på profilen min!

Skrevet

Jeg var på 3D i uke 27+2. Fikk kjempe fine bilder og snutter=)

Gled deg! Lykke til=)

Skrevet

Jeg var på 3D i uke 27+3.. Det var en utrolig fin opplevelse som jeg vil anbefale til alle.. Det var noe helt spesielt og eget ved det.. Hadde med min kjære for første gang på ultralyden også, så det var ett veldig spesielt øyeblikk for oss=)

Den tiden som jeg ble anbefalt å ta 3D på, var mellom uke 24 og 32..

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg var også på 3d ul i uke 27,,,det var helt fantastisk :-) gled deg

Skrevet

Jeg var da jeg var 27+4, 28+0 og skal tilbake når jeg er 28+5. Har ei bestemt snuppe i magen, som nekter å vise seg skikkelig fram, derfor har jeg fått 2 gratistimer.. Har fått noen glimt, og vi har sett at hun ligner på broren sin :) Så 27+0 er bra, da får du sett hvordan babyen ser ut :)

Skrevet

Vi skal på ul neste uke og er da 30 uker på vei. Vi gleder oss masse og håper vi får ett bra profilbilde og ansiktsbilde, og ikke minst ser hva det blir. Veldig spente på hvem den ligner på og hvordan ansiktsutrykk den har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...