(0_o) Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 ...hvor lang tid tok det fra slimproppen gikk til fødselen var igang??
mamma til 2 små:=) Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Min slimpropp gikk under fødselen...merka ikke noe til den i hvertfall:=)
3småskatter:0) Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Hos meg tok det ca en uke fra sliproppen gikk til fødselen var i gang men fikk beskjed fra jordmor at dette er veldig indiiduelt....:0)
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Slimproppen gikk hos meg kl 19 på kvelden.Fødte ikke før natta dagen etter...så det kan ta tid.HA tålmodighet
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Slimproppen gikk 2 uker før fødselen startet... La ut akkurat samme innlegg som du gjorde nå, og var sikker på det kom til å skje noe i løpet av natten... Noen føder raskt etter den er gått, andre kan gå i opp til en måned. Lykke til;o) Sender deg masse fødestøv;)
(0_o) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 Aiai, og så jeg som ble så glad og trodde at NÅ var ting på gang her Har 12 dager igjen til termin og begynner å bli litt utålmodig ;o) Men tusen takk for lykkeønskning og fødestøv! =) Krysser fingre og tær for at ting begynner å skje snart, har kynnere ganske ofte, og det murrer i ryggen og nederst i magen.... =) Men jeg skjønner at det er veldig forskjellig fra person til person hvor raskt fødselen kommer i gang. Men det bygger seg vel ikke opp en ny slimpropp når det bare er 12 dager igjen, vel?........
Allean, Fia og lillebror Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Min gikk to dager før. Den gikk på kvelden etter at jeg hadde blitt strippet på formiddagen. Ni dager på overtid,
Gjest Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Slimproppen kan danne seg på nytt etter at det har gått en gang... Slimproppen sier med andre ord ingenting om hvor nær fødsel er. Du må nok bare vente og se ;o)
Minnie Mom Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Min fødsel startet med at slimproppen gikk, 15 timer etterpå var han ute.. ) Finnes vel ikke noe fasitsvar på dette dessverre...
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 Slimproppen gikk sammen med vannet og startet fødselen min. 4 timer etter var lillemor født
Meg, J & L Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 Slimproppen gikk 15min før vannet ca.. Hos min søster gikk den 2dager før
Gjest Skrevet 7. november 2007 #13 Skrevet 7. november 2007 Jeg så aldri noen slimpropp, den må ha gått i all hemmelighet:)
Gjest Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 min gikk 14 daga før fødseln starta,å da starta d me blødning kl.12 på kveldn...å lillegutt kom kl.0455=) så d kan ta ti,man må nok bare ta d helt me ro=) lykke te da
Gjest Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 Slimproppen ble røsket i (jeg ble strippet) og kom ut mens jeg var tidlig i fødselsforløpet.
(0_o) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. november 2007 Hmmm.... Er 12 dager igjen til termin og jeg er så utålmooodiiiig! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå