Gå til innhold

Her kommer jeg igjen...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke det var så lenge siden jegvar her inne.Har en gutt på 6mnd og venter en liten til i mai..blir knapte året mellom de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioi, så moro. Velkommen tilbake da :-)

Skrevet

Oj så spennende!

Hvordan går det å være gravid med en liten babis i hus??

Er formen bra? Mer slitsomt enn sist?

Skrevet

Joda går i grunnen veldig bra.Men er litt slitsomt nå...men det er fordi lillemann har sirkus vær kveld og nekter og sove.Og det skjer mann.

Formen er veldig bra ellers..spyr ikke mer..gjorde det hele svangersakapet sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...