#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Synes ikke det var så lenge siden jegvar her inne.Har en gutt på 6mnd og venter en liten til i mai..blir knapte året mellom de.
♡ Jersey ♡ Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Oj så spennende! Hvordan går det å være gravid med en liten babis i hus?? Er formen bra? Mer slitsomt enn sist?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 Joda går i grunnen veldig bra.Men er litt slitsomt nå...men det er fordi lillemann har sirkus vær kveld og nekter og sove.Og det skjer mann. Formen er veldig bra ellers..spyr ikke mer..gjorde det hele svangersakapet sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå