så var vi 4 Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 skal kjøpe inn litt kaldendergaver og julegaver, men trenger noen gode tips. 1,5 år
Medium fikk guttebass Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Bøkene om Tassen (en hund) er veldig populære her. ) Er sånne klaffer som man kan titte under osv.
så var vi 4 Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 takk, det hadde jeg ikke engang tenkt på selv om lillebroren min elska de bøkerne når han var liten
Medium fikk guttebass Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Bare hyggelig. ;o) Minstemann her har også en bok om Molly som har mistet Panda (bamsen sin). Den er også med klaffer til å åpne - kjempepopulær. ;o)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Bokklubben.no har fine anbefalinger. Man velger bare aldersgruppe, så får man tips.
"min villemo" Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Mummitrollet med slike klaffer som man kan titte hva som er bak er midt i blinken... f.eks.. eller andre bøker som en kan løfte opp slike klaffer...kjeeempespennende ;O)
så var vi 4 Skrevet 7. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2007 Takker og bukker for alle tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå