Gå til innhold

Varmer dere MME i mikro`n? HASTER :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld bruker jeg ferdigblandet NAN.

Kan jeg varme i mikro`n?

 

Hvor mange sekunder er nok?

 

Hvordan sjekker dere at den er varm nok, er så redd at den kommer til å väre for varm :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varmer i mikroen. Varmetid er jo avhengig av hvor mye mme man har.

Men man kjenner jo bak på håndleddet/pulsen at den er passe varm.

Skrevet

ja, jeg varmer 200 ml i 12 sek.

Skrevet

Så må flaska ristes etterpå så varmen fordeler seg

Skrevet

Det s¨år vel på pakken at det går an å varme den i mikro, men selv synes jeg at jeg har mer kontroll ved å helle det over på en flaske og sette i vannbad. Da blir den ikke bråvarm og det er letter å følge med tempen. Det tar maks et par- tre minutter ¨å varme den i vannbad.

Hvis jeg ikke tar feil, så står det vel på den ferdigblandede NANen at den skal stå på maks effekt i mikroen i et halvt minutt. Da jeg prøvde dette ble melka kokt...... Derfor bruker jeg heller vannbad. men det avhenger nok av mengde også...

Skrevet

Du har sikkert varmet melken nå,men uansett, jeg varmen den (i flaska) 20-40 sek alt etter hvor mye som er i. jeg RISTER DEN ALLTID,det er viktig for å fordele varmen også smaker jeg, blir vandt med smaken,(gjorde ikke det med morsmelk altså, hehe.fysj!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...