Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Ikveld bruker jeg ferdigblandet NAN. Kan jeg varme i mikro`n? Hvor mange sekunder er nok? Hvordan sjekker dere at den er varm nok, er så redd at den kommer til å väre for varm
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Varmer i mikroen. Varmetid er jo avhengig av hvor mye mme man har. Men man kjenner jo bak på håndleddet/pulsen at den er passe varm.
Mrs. Bouquet Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Så må flaska ristes etterpå så varmen fordeler seg
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Det s¨år vel på pakken at det går an å varme den i mikro, men selv synes jeg at jeg har mer kontroll ved å helle det over på en flaske og sette i vannbad. Da blir den ikke bråvarm og det er letter å følge med tempen. Det tar maks et par- tre minutter ¨å varme den i vannbad. Hvis jeg ikke tar feil, så står det vel på den ferdigblandede NANen at den skal stå på maks effekt i mikroen i et halvt minutt. Da jeg prøvde dette ble melka kokt...... Derfor bruker jeg heller vannbad. men det avhenger nok av mengde også...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Du har sikkert varmet melken nå,men uansett, jeg varmen den (i flaska) 20-40 sek alt etter hvor mye som er i. jeg RISTER DEN ALLTID,det er viktig for å fordele varmen også smaker jeg, blir vandt med smaken,(gjorde ikke det med morsmelk altså, hehe.fysj!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå