Gå til innhold

Noen som har unger med KISS-KIDD syndrom her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merket dere det på deres unge???

Hvordan fikk dere stilt denne diagnosen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naboen min har en liten gutt med KISS. Hun merket det ved at når han lå på ryggen så lå han vridd som en banan.Rundt 3 mnd fikk han perioder der han gråt veldig og ingenting hjalp. Han nektet å ligge på magen. Ligger litt etter motorisk. Hadde veldig sjelden avføring. Hun var hos manuellterapeut med han som stilte diagnosen. Etter to behandlinger der er han allerede mye bedre. Nå kan han ligge lenge på magen av gangen, er mye bedre motorisk, og bæsjer annenhver dag :-)

Skrevet

vi skal til kiropraktor som er spesiallist på unger med kiss syndrom med gutten våres på 1 mnd....

han ligger som en banan,rører minst mulig på venstre arm,har lange skriketokter,liker ikke å ligge på magen....

høres mye likt ut som nabogutten du beskriver det....

Skrevet

ja, det høres i grunnen veldig likt ut. Fint at dere får han til behandling så tidlig. Naboen min har vært på helsestasjonen flere ganger uten å få hjelp - til slutt kontaktet hun manuellterapeut selv. De kom dit veldig sent, og han er " hardt angrepet". Kunne vært ungått hvis han fikk hjelp tidligere.

Skrevet

uff ja....leste det på ei informasjons side om kiss at leger og de på helsestasjon ikke var flinke til å gjenkjenne symptomene...så her er det best å ordne opp selv gitt....

Skrevet

vi går med jenta vår til kiropraktor nå.

eg merket det med hode hennes, hun fikk bare til å ligge med hode på ene siden, gulpet veldi mye, hater og ligge på magen og skirker veldig mye..

eg var på hs med henne og, men de sa ingenting eller gjorde ingenting..

måtte ringe til kiropraktor selv.

men etter noen behandlinger hos kiropraktor skulle hun bli *"normal".

Skrevet

du kan lese litt på www.kiss-kidd.no. Der står det litt informasjon. Det er også ei liste over manuellterapeuter der også.

Sønnen vår har noen av de typiske symptomene, så vi har bestilt time. Skal dit på mandag. Det er faktisk gratis til de er 12 år.

bedre med en sjekk for mye enn en sjekk for lite.

Skrevet

Var inne på den siden i dag....bare synd at de ikke har noen manuell terapeuter i det fylket jeg bor i :(

Så jeg får håpe at han kiropraktoren som jeg skal prate med i morra klarer å gjøre noe med det hvis det er kiss gutten våres har...

Vi får leve i håpet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...