sweden ENDELIG mamma Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 sikkert dummt spørsmål MEN hva mens med det liksom?? hvis man har 1 dag i forskjell på mens termin og UL termin vil det si at man kanskje slipper å gå så veeeeeldig lenge over tiden eller betyr det ikke så mye???? min mens termin er idag og ul termin imorn???men jeg har NADA følelse på at noe er på gang ,har egentlig bare lyst til å gråte vil så gjerne føde og møte det lille nurke mitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 en dag gjør vel ikke noe fra eller til,men kan ha storekonsekvenser forf.eks meg som har sprik på nesten 3 uker og mente at u.l termin er feil.etterhvert fant de ut at jeg hadde nok rett likevel så det ble 9 nov som jeg sa var mer riktig. de lar deg normalt sett gå 14 dager over u.l termin og er den gal så er ikke det bra for barnet.
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Heisann, nei, tror nok ikke barnets ankomst har noe med hvor treffsikker ul'en er, eller hvor nærme menstermin og ul-termin er. Jeg har forstått det slik at man rett og slett ikke vet hvorfor noen barn velger å komme i uke 39 og andre i uke 42. Det er visst et av livets mysterier (som det stod så fint på babyverden:o)) Håper at du slipper å gå mye over termin. Husk at veldig mange ikke har noen forvarsel på at det skjer. Så at du ikke merker noe, betyr ikke at du ikke kommer til å føde i nærmeste framtid. Krysser fingre for at du gjør det:-)
sweden ENDELIG mamma Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 takker for svar jenter:) smøre seg vel med tålmodighet ....det er jeg virkelig dårlig på men men ......skal nok få det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå