Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Når spratt navlen deres ut? (for den som har fått utovernavle da..) Jeg har vært sikker på at min skal sprette ut leeeeeeenge nå.. Men den har ikke gjort det enda... Hehe.. Men den har ikke vært så grunn siden jeg i allefall var 14 år.. Hehe...
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Mannen min nektet å tro at navlen min noensinne kunne poppe ut, siden han aldri hadde sett bunnen:-) Men så spratt den ut lell- tror det var i uke 36 jeg.
YumYum2 Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Jeg har alltid hatt skikkelig innovernavle. men min poppa ut allerede når jeg var rundt 24 uker=P:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 Allerede i uke 24? Oi.. hehe.. Med andre ord.. Kan skje når som helst da.. Hehe.. Tror det blir litt pussig med utovernavle.. Har også alltid hatt innovernavle, men den var ikke så dyp før som den har vært de siste årene da.. Kjenner huden rundt navlen, det som før var inni, er ikke vant til berøring.. kjennes helt rart ut når jeg tar på den.. hihi..... Er 29+4 i dag..
Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Her er det litt både og... hihi. Den står litt ut, men er noe innover enda... lurer på om den kommer mer ut... er over 30 uker på vei =)
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Her har den ikke kommet ut, er 37+3 og håper for guds skyld at den ikke kommer. Har navlelofobi, og navlefobi, så jeg kommer til å plastre den inne. Gubben håper selvfølgelig at den kommer, da han vet hvor hysterisk jeg er med navelen min;)
Highfly Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Åh, så deilig og høre at det er flere som meg =) Bare det å snakke om navelen, gjør meg litt små uggen og kvalm =/ Sambo flirer godt av at den stikker litt ut nå i forhold til tidligere, dumme mannen ;o)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Navlen trenger jo ikke komme ut da. Jeg er nå i uke 32 med mitt barn nr 3, og har ennå tilgode å oppleve at navlen kommer ut....
mammaTilLinnea Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 min navle er jevn med resten av magen den, og det har den vært en god stund. ser helt sprengt ut:) den kommer ut når jeg smører magen da( drar i skinnet) ganske komisk egentlig, hehe! er 30+4...
ann-k 82 Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Min har begynt å komme utover min og,er 30+5 i dag. den begynte å komme ut i uke 24-25. Men har ikke kommet ut "hele" navlen enda. Merkelig følelse å ta på den,hehe
*~2barnsmamma~* Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 Navlen min klarer liksom ikke å bestemme seg for om den vil poppe ut, eller holde seg inne....Hehe. Har alltid hatt skikkelig innovernavle, så det er ikke sikkert den kommer ut heller da... Men akkurat nå er den på en måte midt i "vrengings-prosessen". Hihi. Og når jeg ler, eller hoster, så popper den ut og inn og ut og inn! Ganske snålt egentlig! Hihi!=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå